REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Profil zaufany

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Profil zaufany. Jak założyć i przedłużyć ważność profilu zaufanego

Profil zaufany to nasze cyfrowe okienko w urzędzie. Pozwala korzystać ze wszystkich dostępnych e-usług publicznych, czyli spraw urzędowych, które można załatwiać online, z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Dzięki profilowi zaufanemu można złożyć podanie, wniosek, odwołanie czy skargę bez potrzeby drukowania dokumentu, jego ręcznego podpisywania i wysyłania pocztą.

31 października 2023 r. wygasną niektóre profile zaufane. Co to oznacza?

"31 października br. wygasną profile zaufane o ważności automatycznie przedłużonej podczas pandemii" - informuje Ministerstwo Cyfryzacji. Osoby, których których profil zaufany zostanie unieważniony wkrótce otrzymają lub już otrzymały SMS z informacją, by przedłużyć ważność profilu.

Czy oświadczenie o tanim prądzie składam emailem czy przez ePUAP?

Czy oświadczenie odbiorcy uprawnionego wysyłam przez ePuap?

Jak złożyć przez Internet oświadczenie o tanim prądzie [Profil zaufany, 79 groszy/kWh, odbiorca uprawniony]

Jak złożyć oświadczenie o maksymalnej cenie prądu przez internet korzystając z podpisu zaufanego? Termin do końca listopada 2022 r.

REKLAMA

Profil zaufany - jak go założyć?

Profil zaufany powstał po to, aby umożliwić załatwienie spraw urzędowych bez wychodzenia z domu. Dla przedsiębiorców, jak i osób prywatnych, które często kontaktują się z instytucjami publicznymi, profil zaufany to idealne narzędzie. W jaki sposób się go zakłada? Jak długo jest ważny? Podpowiadamy.

PESEL dla Ukraińca - film z przydatnymi informacjami

Informacje dotyczące numeru PESEL dla Ukraińców, a także instrukcja założenia Profilu Zaufanego i aplikacji mObywatel znalazły się w filmie przygotowanym przez Centralny Ośrodek Informatyki.

Twój e-PIT 2022 - logowanie

Twój e-PIT 2022. Logując się w 2022 roku do usługi Twój e-PIT trzeba zalogować się do e-Urzędu Skarbowego. Dopiero potem trzeba wybrać usługę Twój e-PIT. Jak to zrobić? Jak zalogować się do usługi Twój e-PIT w 2022 roku?

Jak założyć profil zaufany?

Profil zaufany to klucz do e-administracji, czyli wygodnego i bezpiecznego załatwiania spraw urzędowych bez wizyty w urzędzie. Jak założyć profil zaufany? Jakie sprawy urzędowe można załatwić?

REKLAMA

Profil zaufany po zmianach

Profil zaufany umożliwia załatwienie spraw w różnych instytucjach, w tym w urzędach pracy. Jak po zmianach założyć profil zaufany?

Tymczasowy profil zaufany będzie stały

Tymczasowy profil zaufany będzie stały. 17 czerwca 2021 roku wejdą ważne zmiany dotyczące profilu zaufanego, szczególnie jego tymczasowej wersji. Co się zmieni?

Profil zaufany - zmiany od 17 czerwca 2021 r.

Profil zaufany. Od 17 czerwca 2021 r. w trakcie wideospotkania z urzędnikiem będzie można założyć tradycyjny, a nie tymczasowy profil zaufany (PZ) - poinformowała Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. Ponadto od 17 czerwca wydane wcześniej tymczasowe PZ staną się "tradycyjnymi" profilami zaufanymi, ważnymi przez 3 lata (tymczasowy profil był ważny tylko 3 miesiące).

Jak ustanowić pełnomocnika do podpisywania e-deklaracji podatkowych?

E-deklaracje podatkowe mogą być podpisywane także przez pełnomocnika podatnika, płatnika lub inkasenta. W tym celu konieczne jest złożenie formularza UPL-1. Jak ustanowić pełnomocnictwo do podpisywania e-deklaracji? Jak odwołać takie pełnomocnictwo (OPL-1)?

Twój e-PIT przez profil zaufany i aplikację mObywatel

Twój e-PIT. W e-Urzędzie Skarbowym można już sprawdzić swoje roczne zeznanie podatkowe PIT za 2020 r. Najszybciej podatnik dotrze do niego logując się profilem zaufanym lub aplikacją mObywatel.

Aplikacja e-mikrofirma do wysyłki JPK_VAT z deklaracją

Resort finansów udostępnił nową wersję aplikacji e-mikrofirma. Zmodyfikowana aplikacja e-mikrofirma umożliwia obsługę nowego JPK_VAT z deklaracją, czyli nowego JPK_V7M (rozliczenie miesięczne) lub nowego JPK_V7K (rozliczenie kwartalne).

Zgłoszenie urodzenia dziecka online na GOV.pl w 5 szybkich krokach - potrzebny profil zaufany

Ministerstwo Cyfryzacji przypomina, że zgłoszenia narodzin dziecka można łatwo i szybko dokonać przez internet – na rządowym portalu GOV.pl. Cały proces zgłaszania to tylko pięć prostych kroków, jednak niezbędne jest posiadanie profil zaufanego. Warto pamiętać, że rodzice mają na to zgłoszenie 21 dni od daty wystawienia przez szpital karty urodzenia.

Co to jest ePUAP i jak z niego skorzystać?

ePUAP czyli Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej to system, który umożliwia załatwienie wielu spraw korzystając z Internetu. Aby móc z niego skorzystać niezbędne założenie konta, które jest darmowe.

REKLAMA