| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Praca > Praca > Umowa o pracę > Jak określić w umowie o pracę miejsce pracy?

Jak określić w umowie o pracę miejsce pracy?

Miejscem pracy jest zakład pracy lub inne miejsce poza zakładem, wyznaczone do świadczenia pracy.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Miejsce pracy to stały punkt bądź pewien oznaczony obszar, w którym ma nastąpić pełnienie świadczenia pracy.

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

3 Z Kancelaria Radcy Prawnego Izabela Odziemiec

ekspert z zakresu prawa pracy i prawa cywilnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od www.infor.pl/prawo
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK