| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Co nowego > Otrzymałeś nieprawidłową receptę? Zgłoś to do rzecznika!

Otrzymałeś nieprawidłową receptę? Zgłoś to do rzecznika!

Specjalne numery infolinii maja pomóc pacjentom, którzy maja problem z otrzymaniem prawidłowo wystawionej recepty.

W Ministerstwie Zdrowia oraz Narodowym Funduszu Zdrowia ( w centrali i oddziałach) zostały uruchomione specjalne numery infolinii, pod które mogą dzwonić pacjenci mający problem z otrzymaniem prawidłowo wystawionej recepty w związku z prowadzonym obecnie protestem przez środowisko lekarskie.

Pacjenci tak jak dotychczas mogą oczywiście zgłaszać sprawy na ogólnopolską bezpłatną infolinię Rzecznika Praw Pacjenta - 800-190-590 czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00.           Dodatkowe infolinie:

Całodobowa infolinia Ministerstwa Zdrowia - 22 831 17 94.

Infolinia NFZ - 800 392 976; 22 572 60 42, czynna w godz. 8.00 - 16.00.

Ministerstwo Zdrowia udostępniło pacjentom specjalny adres e-mail: recepta@mz.gov.pl. Wszystkie zgłoszenia kierowane na ten adres będą niezwłocznie przekazywane do Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Polecamy serwis: Prawa pacjenta

reklama

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Eco Carport

Producent i dystrybutor wiat z drewna

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »