| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Co nowego > Otrzymałeś nieprawidłową receptę? Zgłoś to do rzecznika!

Otrzymałeś nieprawidłową receptę? Zgłoś to do rzecznika!

Specjalne numery infolinii maja pomóc pacjentom, którzy maja problem z otrzymaniem prawidłowo wystawionej recepty.

W Ministerstwie Zdrowia oraz Narodowym Funduszu Zdrowia ( w centrali i oddziałach) zostały uruchomione specjalne numery infolinii, pod które mogą dzwonić pacjenci mający problem z otrzymaniem prawidłowo wystawionej recepty w związku z prowadzonym obecnie protestem przez środowisko lekarskie.

Pacjenci tak jak dotychczas mogą oczywiście zgłaszać sprawy na ogólnopolską bezpłatną infolinię Rzecznika Praw Pacjenta - 800-190-590 czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00.           Dodatkowe infolinie:

Całodobowa infolinia Ministerstwa Zdrowia - 22 831 17 94.

Infolinia NFZ - 800 392 976; 22 572 60 42, czynna w godz. 8.00 - 16.00.

Ministerstwo Zdrowia udostępniło pacjentom specjalny adres e-mail: recepta@mz.gov.pl. Wszystkie zgłoszenia kierowane na ten adres będą niezwłocznie przekazywane do Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Polecamy serwis: Prawa pacjenta

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

ratalnie.com

Ratalnie.com to marka należąca do Lloyd Financial. Jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na łatwo dostępne pożyczki gotówkowe opierające się na polskim kapitale.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »