| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: odszkodowanie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu odszkodowanie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące odszkodowanie.

Reklamacja usługi stomatologicznej czy pozew o odszkodowanie za błąd medyczny?

Aktualizacja: 21.08.2019

Pacjenci mają swoje prawa – problem jednak polega w większości przypadków na tym, że co prawda wiedzą oni, że „te” prawa mają, ale nie do końca już potrafią określić jakie. Jakie prawa przysługują pacjentowi w relacji z lekarzem dentystą? »

Tabela Frankfurcka pomocna przy określaniu wysokości odszkodowania od biura podróży

Aktualizacja: 20.08.2019

W celu ujednolicenia zasad odpowiedzialności organizatorów usług turystycznych została opracowana Tabela Frankfurcka. Zawiera ona usługę, rodzaj wady i procentową wysokość odszkodowania jakie powinien otrzymać podróżny od biura podróży. »

Odwołany lot, uszkodzony bagaż - procedura reklamacyjna krok po kroku

Aktualizacja: 30.08.2018

W przypadku odwołania lotu pasażerowie mogą domagać się odszkodowania. Linie lotnicze ponoszą również odpowiedzialność za uszkodzony bagaż. Europejskie Centrum Konsumenckie podpowiada jak wygląda procedura reklamacyjna krok po kroku. »

Problemy pasażerów linii lotniczych - jak pomaga Europejskie Centrum Konsumenckie?

Aktualizacja: 23.07.2018

Pasażerom linii lotniczych przysługuje wiele praw m. in. odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot. W takich sprawach bezpłatnie pomaga sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. »

Odszkodowanie za opóźniony pociąg

Aktualizacja: 09.04.2018

W przypadku gdy pociąg twój pociąg opóźnił się masz prawo dochodzić odszkodowania. Urząd Transportu Kolejowego wskazuje kiedy odszkodowanie nam przysługuje oraz kiedy przewoźnik może nie udzielić odszkodowania lub ograniczyć jego wysokość. »

Jak uzyskać odszkodowanie za zniszczony bagaż podczas lotu?

Aktualizacja: 15.07.2013

Pasażer, którego bagaż został zniszczony podczas lotu może domagać się odszkodowania z tego tytułu od przewoźnika. Kiedy przewoźnik odpowiada za zniszczony bagaż? Czy może uchylić się od odpowiedzialności? »

Czego możesz wymagać na wycieczce?

Aktualizacja: 03.01.2011

Zimne posiłki, brak własnej łazienki, obskurny hotelik czy też brak obiecanego widoku na morze. Zanim pojedziesz na urlop przeczytaj za co ponosi odpowiedzialność organizator i co zrobić, by nie przegapić odszkodowania. »

Usługi telekomunikacyjne można reklamować u przedsiębiorcy

Aktualizacja: 04.03.2010

Abonenci niezadowoleni z usług świadczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych mogą skorzystać z trybu reklamacyjnego. W takim wypadku przedsiębiorca ma obowiązek rozpatrzyć nasza skargę. »

Czy można domagać się odszkodowania za źle wykonaną usługę

Aktualizacja: 13.01.2010

Czy zdarzyło ci się, że fachowiec zamiast dokonać naprawy to dokonał uszkodzenia rzeczy? Należy pamiętać, że w takim przypadku zawsze można zażądać stosownego odszkodowania za wyrządzoną szkodę. »

Czy za niedoręczoną paczkę przysługuje odszkodowanie

Aktualizacja: 19.07.2011

Minęły trzy tygodnie odkąd powinienem otrzymać paczkę. Niestety nadal nie dotarła. Czy w tej sytuacji złożyć reklamację? Jaki jest czas na doręczenie paczki adresatowi? »

reklama

POLECANE

Artykuł sponsorowany

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Eksperci portalu infor.pl

Rafał Kornat

Adwokat kościelny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »