reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: reklamacja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklamacja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklamacja.

Reklamacja usługi stomatologicznej czy pozew o odszkodowanie za błąd medyczny?

Aktualizacja: 21.08.2019

Pacjenci mają swoje prawa – problem jednak polega w większości przypadków na tym, że co prawda wiedzą oni, że „te” prawa mają, ale nie do końca już potrafią określić jakie. Jakie prawa przysługują pacjentowi w relacji z lekarzem dentystą? »

Tabela Frankfurcka pomocna przy określaniu wysokości odszkodowania od biura podróży

Aktualizacja: 20.08.2019

W celu ujednolicenia zasad odpowiedzialności organizatorów usług turystycznych została opracowana Tabela Frankfurcka. Zawiera ona usługę, rodzaj wady i procentową wysokość odszkodowania jakie powinien otrzymać podróżny od biura podróży. »

Odwołany lot, uszkodzony bagaż - procedura reklamacyjna krok po kroku

Aktualizacja: 30.08.2018

W przypadku odwołania lotu pasażerowie mogą domagać się odszkodowania. Linie lotnicze ponoszą również odpowiedzialność za uszkodzony bagaż. Europejskie Centrum Konsumenckie podpowiada jak wygląda procedura reklamacyjna krok po kroku. »

Problemy pasażerów linii lotniczych - jak pomaga Europejskie Centrum Konsumenckie?

Aktualizacja: 23.07.2018

Pasażerom linii lotniczych przysługuje wiele praw m. in. odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot. W takich sprawach bezpłatnie pomaga sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. »

Odszkodowanie za opóźniony pociąg

Aktualizacja: 09.04.2018

W przypadku gdy pociąg twój pociąg opóźnił się masz prawo dochodzić odszkodowania. Urząd Transportu Kolejowego wskazuje kiedy odszkodowanie nam przysługuje oraz kiedy przewoźnik może nie udzielić odszkodowania lub ograniczyć jego wysokość. »

Jak uzyskać odszkodowanie za zniszczony bagaż podczas lotu?

Aktualizacja: 15.07.2013

Pasażer, którego bagaż został zniszczony podczas lotu może domagać się odszkodowania z tego tytułu od przewoźnika. Kiedy przewoźnik odpowiada za zniszczony bagaż? Czy może uchylić się od odpowiedzialności? »

Czego możesz wymagać na wycieczce?

Aktualizacja: 03.01.2011

Zimne posiłki, brak własnej łazienki, obskurny hotelik czy też brak obiecanego widoku na morze. Zanim pojedziesz na urlop przeczytaj za co ponosi odpowiedzialność organizator i co zrobić, by nie przegapić odszkodowania. »

Usługi telekomunikacyjne można reklamować u przedsiębiorcy

Aktualizacja: 04.03.2010

Abonenci niezadowoleni z usług świadczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych mogą skorzystać z trybu reklamacyjnego. W takim wypadku przedsiębiorca ma obowiązek rozpatrzyć nasza skargę. »

Czy można domagać się odszkodowania za źle wykonaną usługę

Aktualizacja: 13.01.2010

Czy zdarzyło ci się, że fachowiec zamiast dokonać naprawy to dokonał uszkodzenia rzeczy? Należy pamiętać, że w takim przypadku zawsze można zażądać stosownego odszkodowania za wyrządzoną szkodę. »

Czy za niedoręczoną paczkę przysługuje odszkodowanie

Aktualizacja: 19.07.2011

Minęły trzy tygodnie odkąd powinienem otrzymać paczkę. Niestety nadal nie dotarła. Czy w tej sytuacji złożyć reklamację? Jaki jest czas na doręczenie paczki adresatowi? »

reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł partnerski

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Ogólnopolskie Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK)

Ogólnopolskie Centrum Rozliczania Kierowców to nowoczesna firma outsourcingowa, która świadczy kompleksowe usługi dla firm z branży TSL.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama