| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Wiadomości > Koniec z głośnymi reklamami

Koniec z głośnymi reklamami

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wypowiada walkę głośnym reklamom. Od poniedziałku reklamy w radiu i telewizji nie mogą być głośniejsze, niż programy je poprzedzające.

Kłopotliwa dla widzów i słuchaczy głośna reklama ma już wkrótce być tylko wspomnieniem z przeszłości. W poniedziałek wchodzi w życie nowelizacja rozporządzenia KRRiTV w sprawie sposobu prowadzenia działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych.

Zgodnie z nowelą poziom natężenia dźwięku mają badać sami nadawcy. Porównywanie ma dotyczyć 20 sekund emisji programu poprzedzającego blok reklamowy z poszczególnymi spotami reklamowymi.

Kontrola stosowania nowych przepisów będzie należała do Krajowej Rady, która w razie łamania nowych zasad grozi nadawcom karami finansowymi.

Więcej: Koniec ze zmorą widzów i słuchaczy: reklamy cichną

Zobacz również serwis: Prawa konsumenta

reklama

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Pakosińska-Krawczyńska

Kancelaria Adw. Magdalena Pakosińska-Krawczyńska, chtsanwältin (RAK Berlin), Adwokat niemiecki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »