| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Wiadomości > Koniec z głośnymi reklamami

Koniec z głośnymi reklamami

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wypowiada walkę głośnym reklamom. Od poniedziałku reklamy w radiu i telewizji nie mogą być głośniejsze, niż programy je poprzedzające.

Kłopotliwa dla widzów i słuchaczy głośna reklama ma już wkrótce być tylko wspomnieniem z przeszłości. W poniedziałek wchodzi w życie nowelizacja rozporządzenia KRRiTV w sprawie sposobu prowadzenia działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych.

Zgodnie z nowelą poziom natężenia dźwięku mają badać sami nadawcy. Porównywanie ma dotyczyć 20 sekund emisji programu poprzedzającego blok reklamowy z poszczególnymi spotami reklamowymi.

Kontrola stosowania nowych przepisów będzie należała do Krajowej Rady, która w razie łamania nowych zasad grozi nadawcom karami finansowymi.

Więcej: Koniec ze zmorą widzów i słuchaczy: reklamy cichną

Zobacz również serwis: Prawa konsumenta

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Snopek

Młodszy Konsultant ds. Projektów HR w Grupie Tempo

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od www.infor.pl/prawo
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK