| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Praca > Praca > Słownik > Oferta pracy

Oferta pracy

Pracodawca powinien na bieżąco informować powiatowy urząd pracy o wolnych miejscach zatrudnienia lub przygotowania zawodowego. Ma obowiązek przedstawiać oferty pracy dotyczące zatrudnienia na konkretnych stanowiskach.

W ofertach pracy nie można formułować wymagań dyskryminujących kandydatów ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, pochodzenie etniczne, narodowość, orientację seksualną, przekonania polityczne i wyznanie religijne lub ze względu na przynależność związkową.

Oferta pracy powinna zawierać wyraźne oznaczenie pracodawcy, opis stanowiska, na jakie poszukiwany jest pracownik, miejsce wykonywania pracy, wymagane umiejętności niezbędne i przydatne w pracy na danym stanowisku.

Oferta pracy powinna mieć jednoznaczną treść. Nie powinna budzić wątpliwości interpretacyjnych.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Zielona Linia

Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »