| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Czytaj także

Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Konsument w sieci > Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego (wzór)

Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego (wzór)

Typową sytuacją, w której możemy zgłosić sprzeciw, jest przetwarzanie naszych danych w celach marketingowych. Za tym celem mogą się kryć rozmaite praktyki o różnym stopniu ingerencji w prywatność: od okazjonalnej wysyłki reklamowego mailingu na nasz adres, przez zbieranie okruchów naszych danych z różnych źródeł i tworzenie spójnego profilu, po monitorowanie naszej lokalizacji i analizowanie historii transakcji.

[nadawca]                                                                                                                                                                                                                                                                        [miejsce i data]

[odbiorca]

Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego

Szanowni Państwo,

[w tym miejscu krótko opisujemy relację łączącą nas z administratorem, np. jestem klientem Państwa sklepu internetowego i otrzymuję na adres e-mail ________ maile od Państwa o charakterze marketingowym]

Na podstawie art. 21 ust. 2 RODO wnoszę sprzeciw wobec przetwarzania przez Państwa moich danych osobowych w celach marketingowych.

Z poważaniem

[podpis]

Polecamy: RODO. Ochrona danych osobowych. Przewodnik po zmianach

Czytaj także

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Dorota Zawadzka-Siesicka, MarokoArt.com

MarokoArt.com

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od www.infor.pl/prawo
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK