| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Tematy > e-urząd

Temat: e-urząd

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-urząd. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-urząd.

Rejestracja narodzin dziecka w szpitalu od 2018 r.

Aktualizacja: 04.08.2017

W 2018 r. zacznie funkcjonować uproszczony sposób rejestracji narodzin dziecka. Od przyszłego roku każdy noworodek będzie mógł zostać zarejestrowany w szpitalu. Odpadnie więc konieczność osobistego zarejestrowania dziecka w Urzędzie Stanu Cywilnego. »

Powiadomienie sms lub e-mail, że nowy paszport jest gotowy do odbioru

Aktualizacja: 07.06.2017

MSWiA przygotowało ułatwienie dla osób składających wniosek o nowy paszport. Od 1 czerwca 2017 r. informację o tym, że dokument jest już gotowy do odbioru będzie można otrzymać e-mailem lub sms-em. »

Ułatwienia w elektronicznym kontakcie z administracją publiczną

Aktualizacja: 13.04.2017

Prezydent podpisał we wtorek nowelizację, dzięki której sprawy w urzędach będzie można łatwiej załatwić droga elektroniczną. Zmiany mają wejść w życie 1 lipca 2017 r. »

Wymiana dowodu osobistego 2017

Aktualizacja: 16.03.2017

Dowód osobisty traci ważność po upływie 10 lat od daty wydania. Po tym czasie należy wymienić dokument na nowy. Jest to bezpłatne i możliwe w dowolnym urzędzie lub przez Internet. »

Urząd „papierowy” czy „elektroniczny” – nowa instrukcja kancelaryjna

Aktualizacja: 08.03.2011

Postępowanie z dokumentacją elektroniczną, wymagania organizacyjne i techniczne systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, uporządkowanie postępowania z dokumentacją papierową, nowy sposób znakowania spraw – to treść nowej instrukcji kancelaryjnej dla dokumentacji powstającej i napływającej do urzędów. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Agencja Rozwodowa DIVORCED

Portal

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »