Większość z nas decydując się na kupno mieszkania, dokonuje jego zakupu jeszcze na etapie budowy. Jednak mało kto wie, że postępując w ten sposób, narażamy się na dodatkowe koszty przez okres, w którym musimy czekać na swoje wymarzone mieszkanie. Przeczytaj i przekonaj się, kiedy warto inwestować w mieszkanie i jakie warunki finansowe będą dla ciebie najkorzystniejsze.
Wszyscy wiemy, że trzymanie w domu pieniędzy nie jest korzystne. Banki wiedząc o tym coraz częściej oferują nam korzystne lokaty krótkoterminowe. Powiększająca się oferta na rynku lokat powoduje, że banki prowadzą zażyłą konkurencję, a oprocentowanie lokat staję się coraz wyższe, co za tym idzie, coraz korzystniejsze dla nas – inwestujących pieniądze.
Warszawa, jako najbardziej zurbanizowane miasto Polski, ciągle się rozwija. Przedsiębiorcy nadciągają do niej, by inwestować w nowe osiedla, budynki, place. Jakie jest kryterium wyznaczające atrakcyjność miejsca? Czy najważniejsze są względy ekonomiczne? Kktóra z dzielnic Warszawy jest teraz najatrakcyjniejsza dla inwestorów?
Na potrzeby prowadzonej działalności handlowej najmuję lokal i w ramach umowy zobowiązałem się opłacać oprócz czynszu świadczenia dodatkowe: energię elektryczną, wodę oraz rozmowy telefoniczne, według faktur otrzymywanych od dostawców. Faktury mają być jednak wystawiane na firmę, która kiedyś w tym lokalu prowadziła działalność i podpisała umowy z dostawcami, a właściciel lokalu nie wyraził zgody na wystawianie na podstawie faktur własnych dowodów obciążeniowych. Czy mogę zaliczyć poniesione wydatki do kosztów uzyskania przychodów, jeśli faktycznie płacę kwoty określone fakturami i jest to udokumentowane w raportach kasowych firmy?
Pewne stare porzekadło: „Kto pyta – nie błądzi”, sprawdza się w każdym biznesie, również tym elektronicznym. Zadawanie pytań klientom poprzez krótkie ankiety, ale również zadawanie pytań samemu sobie i późniejsza interpretacja odpowiedzi może sprawić, że z płaskiego i mało dochodowego biznesu stworzymy prawdziwą, prężnie rozwijającą się i szanowaną przez klientów markę. Jak tego dokonać?
Wydaje się, że wybór nazwy dla sklepu internetowego to najważniejsza decyzja marketingowa dokonana przez osobę, która chce rozkręcić e-biznes. Jest to tylko w połowie prawda, gdyż o sukcesie sklepu decyduje wiele czynników, między innymi codzienna ciężka praca, dobrze dobrany zespół czy odpowiednio dobrana taktyka. Mimo to odpowiednia nazwa sklepu pomoże na początku przeprawy przez gąszcz konkurencji, jak i w późniejszym rozwoju marki. Jak więc wybrać odpowiednią markę i na co zwracać uwagę?
Pytania ankietowe mogą być proste, niestety proponowane odpowiedzi już nie do końca. Jeśli ankietowany nie może z proponowanych odpowiedzi wybrać taką, która w największym stopniu odzwierciedla jego odczucia, być może opuści ankietę lub udzieli odpowiedzi na „chybił-trafił”. Aby więc ankieta była jak najlepsza, należy ułożyć nie tylko spójne i konkretne pytania, ale również zaproponować odpowiednio dobrane propozycje odpowiedzi. Jak to zrobić?