REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Crm

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

CRM w telefonie pracownika. Czy warto postawić na aplikację mobilną?

Mobilne odpowiedniki stron internetowych stały się już wymaganym przez klientów standardem. Firmy IT proponują podobne rozwiązania dla systemów informatycznych wspomagających procesy przedsiębiorstwa, m. in. dla popularnych CRM. Jakie korzyści dają takie aplikacje? Czy przesyłane przez nie dane będą bezpieczne?

Konferencja „Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM”

Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji „Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM”, która odbędzie się 19 września 2017 roku w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Kryteria doboru modułu CRM w małych i średnich firmach

Omawiając tematykę wykorzystania narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie nie sposób pominąć „serca” większości małych firm, jakim jest tak zwany moduł CRM.

Timeline na Facebooku i w biznesie

Social media w biznesie owszem, są potrzebne. Nie będzie jednak o robieniu kampanii i prowadzeniu fanpage'a. Będzie o tym, jak popularny i zarazem dyskusyjny timeline pomaga w codziennym zarządzaniu biznesem.

REKLAMA

Kserokopia CMR może potwierdzać dostawę wewnątrzwspólnotową

Dokumentowanie dostaw wewnątrzwspólnotowych budzi żywe zainteresowanie podatników, gdyż zebranie właściwego zestawu „papierków” umożliwia stosowanie do danej dostawy stawki 0%, a nie stawki krajowej.

CRM, czyli nowoczesny sposób zarządzania firmą

Wraz z rozwojem organizacji, zmienia się sposób pracy oraz komunikacji między jej pracownikami, klientami i otoczeniem. To naturalne następstwo rozszerzania się poszczególnych działów przedsiębiorstwa, jak również oczekiwań wobec firmy. Wszystko to powoduje, że konieczna staje się gruntowna przebudowa koncepcji zarządzania firmą.

recentCRM (testowa)

RecentCRM to rozbudowany system typu CRM dla małych i średnich firm. Rozwiązanie to ma za zadanie automatyzować proces zarządzania kontaktami oraz przyczyniać się do wzrostu zadowolenia klientów.

Profit CRM (testowa)

Rozbudowany program służący do wspomagania procesów przedsiębiorstwa, w szczególności zarządzania relacjami z klientami.

REKLAMA

Polaris (testowa)

Rozwiązanie polskiej firmy DS Software, opracowane przy współpracy z Polską Akademią Nauk, służące do szeroko pojętego zarządzania informacjami i ich współdzielenie w firmie.

OKAY CRM (testowa)

Jeden z najpopularniejszych polskich programów do zarządzania relacjami z klientami, charakteryzujący się przede wszystkim łatwą obsługą.

Dynamics CRM (testowa)

Microsoft Dynamics CRM to w pełni zintegrowany system do zarządzania relacjami z klientami.

CRM plus (testowa)

CRM plus to program, którego funkcjonalność dalece wykracza poza to co sugeruje jego nazwa.Program oprócz relacjami z klientami posiada również opcje czyniące z niego raczej kompleksowy program do zarządzania firmą niż narzędzie CRM.

CRM Berberis Minima (bezpłatna)

CRM Berberis Minima to ograniczona funkcjonalnie ale całkowicie bezpłatna odmiana programu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem - CRM Berberis firmy BMS Creative.

CeReM Personal (bezpłatna)

Jest to podstawowa, nieskomplikowana w obsłudze, aplikacja klasy CRM (Customer Relationship Managment) przeznaczona do obsługi przez jednego użytkownika.

Asystent CRM (testowa)

Asystent CRM to funkcjonalny program klasy CRM do zarządzania danymi kontaktowymi.

Asystent Firma (testowa)

Asystent Firma to rozbudowany program klasy CRM wspomagający pracę działów handlowych.

REKLAMA