Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rezerwacja

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerowie, którzy zarezerwowali bilety lotnicze u pośrednika mają problem z uzyskaniem zwrotu pieniędzy. Co mogą zrobić w takiej sytuacji?
Umowa rezerwacyjna zostanie uregulowana w ustawie deweloperskiej. Nowe rozwiązania mają w szczególności wyeliminować ryzyko utraty wpłaconych przez nabywców środków z tytułu opłat rezerwacyjnych.
Bilet lotniczy można zarezerwować na wiele sposobów. Z pomocą przychodzą nam takie środki komunikacji jak Internet czy telefon, możliwa jest również rezerwacja tradycyjna w biurze przewoźnika. W każdym przypadku rezerwacji należy zwrócić uwagę na pewne elementy.
Miesiąc temu zaplanowałam podróż do Irlandii. Zakupiłam bilet lotniczy. Niestety z przyczyn osobistych nie mogę polecieć w tym terminie i chciałam bilet zwrócić. Linie lotnicze niestety nie zgodziły się na to. Powiedziono mi, że nie zwrócą mi pieniędzy. Czy faktycznie mają rację?