| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Praca > Praca > Czas pracy > Jak należy traktować prywatne wyjścia z pracy w czasie pracy pracownika

Jak należy traktować prywatne wyjścia z pracy w czasie pracy pracownika

Czasami zdarza się tak, że pracownik w czasie pracy musi załatwić jakąś sprawę osobistą, np. udać się do urzędu. Takie prywatne wyjścia pracownika w czasie pracy są traktowane jako czasowa usprawiedliwiona nieobecność w pracy.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Pracodawca może udzielić pracownikowi zwolnienia od pracy na załatwienia spraw osobistych lub rodzinnych.

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

PLISZKA inżyniering przeciwpożarowy

PLISZKA inżyniering przeciwpożarowy od 1989 roku działa na polu zwiększenia świadomości społecznej w zakresie profilaktyki i bezpieczeństwa przeciwpożarowego w domach, biurach, zakładach przemysłowych itp.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »