| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Praca > Praca > Czas pracy > Jak należy traktować prywatne wyjścia z pracy w czasie pracy pracownika

Jak należy traktować prywatne wyjścia z pracy w czasie pracy pracownika

Czasami zdarza się tak, że pracownik w czasie pracy musi załatwić jakąś sprawę osobistą, np. udać się do urzędu. Takie prywatne wyjścia pracownika w czasie pracy są traktowane jako czasowa usprawiedliwiona nieobecność w pracy.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Pracodawca może udzielić pracownikowi zwolnienia od pracy na załatwienia spraw osobistych lub rodzinnych.

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Piotr Mazurkiewicz

Partner – Senior Executive Search Consultant HRK S.A. /IRC Global Executive Search Partners

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »