| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Praca > Praca > Czas pracy > Jak należy traktować prywatne wyjścia z pracy w czasie pracy pracownika

Jak należy traktować prywatne wyjścia z pracy w czasie pracy pracownika

Czasami zdarza się tak, że pracownik w czasie pracy musi załatwić jakąś sprawę osobistą, np. udać się do urzędu. Takie prywatne wyjścia pracownika w czasie pracy są traktowane jako czasowa usprawiedliwiona nieobecność w pracy.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Pracodawca może udzielić pracownikowi zwolnienia od pracy na załatwienia spraw osobistych lub rodzinnych.

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Dawid Tomaszewski

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od www.infor.pl/prawo
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK