| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: odłączenie abonenta

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu odłączenie abonenta. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące odłączenie abonenta.

Koniec z wyłączaniem telefonu za niezapłacony rachunek

Aktualizacja: 17.03.2010

Telefon jest dobrem cywilizacyjnym, a pozbawienie możliwości korzystania z tego dobra może mieć jedynie wyjątkowy charakter - uznał Sąd Antymonopolowy. Dla operatorów oznacza to, że nie będą mogli odciąć abonenta za niezapłacony rachunek – pisze w środę Dziennik Gazeta Prawna. »

Odłączony telefon

Aktualizacja: 13.01.2010

Odłączono mi telefon za niezapłacony rachunek. Było to zwykłe przeoczenie ok.2 miesięcy od wystawienia rachunku. Czy po tak krótkim okresie czasu zalegania z opłatą, operator ma prawo odłączyć abonenta od usługi? Czy mam prawo żądać wykazu połączeń? Moim zdaniem rachunek znacznie przekracza kwotę, którą ”wydzwoniłam”. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Anna Konarzewska-Żuczek

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »