REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Megapanel maj 2010 - wyniki TOP 20

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce za miesiąc maj 2010 r. – czyli TOP 20 polskich serwisów.

Z najnowszych danych badania Megapanel PBI/Gemius maj 2010 wynika, że nadal najpopularniejszym serwisem w Polsce pozostaje Google.

 

 

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Zasięg Audyt site-centric
1. Grupa Google 16 233 173 92,72%
2. Grupa Onet.pl 13 118 311 74,93% tak
3. nasza-klasa.pl 12 017 959 68,64%
4. Grupa Wirtualna Polska 11 798 432 67,39% tak
5. Grupa Gazeta.pl 11 527 230 65,84% tak
6. Grupa Allegro.pl 11 097 168 63,38% tak
7. Grupa Interia.pl 11 043 820 63,08% tak
8. youtube.com 10 845 483 61,95%
9. Grupa O2.pl 9 986 774 57,04% tak
10. Grupa Wikipedia 8 949 999 51,12%
11. facebook.com 6 459 434 36,89%
12. Grupa GG Network 6 235 208 35,61% tak
13. Grupa Microsoft 5 638 201 32,20%
14. Grupa Polskapresse 5 209 523 29,76% tak
15. Grupa Axel Springer 4 826 189 27,57% tak
16. Grupa Money.pl 4 417 643 25,23% tak
17. Grupa Spolecznosci.pl 4 293 877 24,53%
18. Grupa Infor 4 198 044 23,98% tak
19. Grupa Media Regionalne 4 133 985 23,61% tak
20. Grupa TVN 3 863 617 22,07% tak

W zestawieniu domen według zasięgu miesięcznego bez większych zmian. W maju również dominuje google.pl. Tuż za nim plasuje się onet.pl oraz nasza-klasa.pl.

Drukuj tabelę

Ranking domen według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Zasięg Audyt site-centric
1. google.pl 15 659 073 89,44%
2. onet.pl 12 258 480 70,02% tak
3. nasza-klasa.pl 12 017 959 68,64%
4. google.com 11 240 571 64,20%
5. youtube.com 10 845 483 61,95%
6. wp.pl 10 689 377 61,06% tak
7. allegro.pl 10 589 678 60,49% tak
8. wikipedia.org 8 792 884 50,22%
9. interia.pl 8 550 970 48,84% tak
10. gazeta.pl 8 114 777 46,35% tak
11. facebook.com 6 459 434 36,89%
12. zumi.pl 4 768 159 27,23% tak
13. wrzuta.pl 4 726 492 27,00% tak
14. o2.pl 4 665 967 26,65% tak
15. microsoft.com 4 344 878 24,82%
16. chomikuj.pl 4 137 579 23,63% tak
17. otomoto.pl 4 116 964 23,52% tak
18. blox.pl 4 077 576 23,29% tak
19. ceneo.pl 3 781 615 21,60% tak
20. blogspot.com 3 700 265 21,13%

Według miesięcznej liczby odsłon w maju wzrost zanotowała Grupa Allegro.pl. Natomiast mniejszą popularnością w porównaniu z kwietniem cieszyły się strony Gazety.pl i Grupy G+J Polska, które w majowym rankingu spadły o jedno oczko.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznej liczby odsłon

Lp. Nazwa Liczba odsłon Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Allegro.pl 5 112 365 187 11 097 168 tak
2. Grupa Onet.pl 3 222 951 119 13 118 311 tak
3. Grupa Wirtualna Polska 2 567 618 388 11 798 432 tak
4. Grupa Interia.pl 1 336 796 074 11 043 820 tak
5. Grupa O2.pl 1 189 992 996 9 986 774 tak
6. Grupa Gazeta.pl 1 123 638 067 11 527 230 tak
7. poszkole.pl 250 828 483 1 686 842 tak
8. Grupa G+J Polska 243 787 515 2 992 137 tak
9. Grupa Spilgames 233 884 557 2 940 113 tak
10. Grupa GG Network 207 941 438 6 235 208 tak

Nadal najwięcej czasu polscy użytkownicy spędzają na dużych portalach. Najdłużej przyciągały nas w maju, podobnie jak w kwietniu, serwisy onet.pl. i wp.pl.

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznego czasu

Lp. Nazwa Czas [godz.] Średni czas na użytkownika [godz:min:s] Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Onet.pl 78 037 542 05:56:55 13 118 311 tak
2. Grupa Wirtualna Polska 69 277 138 05:52:18 11 798 432 tak
3. Grupa Allegro.pl 52 470 370 04:43:42 11 097 168 tak
4. Grupa Interia.pl 39 966 196 03:37:08 11 043 820 tak
5. Grupa O2.pl 31 855 372 03:11:23 9 986 774 tak
6. Grupa Gazeta.pl 24 195 247 02:05:56 11 527 230 tak
7. Grupa GG Network 9 651 065 01:32:52 6 235 208 tak
8. Grupa Spilgames 5 724 769 01:56:50 2 940 113 tak
9. Grupa Eska 3 656 740 03:10:47 1 150 068 tak
10. Grupa TVN 3 329 197 00:51:42 3 863 617 tak
11. Grupa Eurozet 3 210 107 04:56:02 650 638 tak
12. poszkole.pl 2 612 520 01:32:56 1 686 842 tak
13. grono.net 2 331 121 01:10:35 1 981 608 tak
14. Grupa Polskapresse 2 059 288 00:23:43 5 209 523 tak
15. joemonster.org 1 867 322 01:25:52 1 304 887 tak
16. Grupa Media Regionalne 1 765 309 00:25:37 4 133 985 tak
17. Grupa G+J Polska 1 607 570 00:32:14 2 992 137 tak
18. filmweb.pl 1 451 203 00:29:05 2 993 916 tak
19. targeo.pl 1 384 010 01:03:13 1 313 582 tak
20. nokaut.pl 1 158 169 00:26:21 2 636 560 tak

W maju wśród witryn objętych audytem site-centric największą popularnością wciąż cieszyły się strony Onet.pl. Zyskały również serwisy Wirtualnej Polski, które wyprzedziły Grupę Gazeta.pl plasując się tym samym na drugim miejscu.

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według zasięgu

Lp. Nazwa Zasięg Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Onet.pl 74,93% 13 118 311 tak
2. Grupa Wirtualna Polska 67,39% 11 798 432 tak
3. Grupa Gazeta.pl 65,84% 11 527 230 tak
4. Grupa Allegro.pl 63,38% 11 097 168 tak
5. Grupa Interia.pl 63,08% 11 043 820 tak
6. Grupa O2.pl 57,04% 9 986 774 tak
7. Grupa GG Network 35,61% 6 235 208 tak
8. Grupa Polskapresse 29,76% 5 209 523 tak
9. Grupa Axel Springer 27,57% 4 826 189 tak
10. Grupa Money.pl 25,23% 4 417 643 tak
11. Grupa Infor 23,98% 4 198 044 tak
12. Grupa Media Regionalne 23,61% 4 133 985 tak
13. Grupa TVN 22,07% 3 863 617 tak
14. Grupa Pf.pl 21,78% 3 813 331 tak
15. Grupa Murator 20,83% 3 646 088 tak
16. dobreprogramy.pl 20,40% 3 572 393 tak
17. Grupa Pino.pl 20,39% 3 569 285 tak
18. filmweb.pl 17,10% 2 993 916 tak
19. Grupa G+J Polska 17,09% 2 992 137 tak
20. Grupa Pkt.pl 16,80% 2 940 472 tak

Wśród komunikatorów nieprzerwanie liderem jest Gadu-Gadu, który w porównaniu do kwietnia notuje jeszcze niewielkie wzrosty zasięgu. Spadek o jedno oczko zanotowały aplikacje RealPlayer, Google Desktop, BestPlayer, AIMP oraz czytnik RSS Paseczek.

Drukuj tabelę

Ranking aplikacji według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Zasięg Aktywne programy Audyt site-centric
1. Komunikator Gadu-Gadu 38,99% 6 825 440 tak
2. Komunikator Skype 27,70% 4 849 398
3. Windows Media Player 25,45% 4 456 285
4. Winamp 16,78% 2 938 425
5. Ipla 14,24% 2 493 744
6. OpenFM 7,76% 1 359 416
7. Google Earth 4,22% 738 718
8. RealPlayer 4,06% 710 723
9. Komunikator Windows Live Messenger 3,13% 548 816
10. Aplikacja Google Desktop 2,93% 512 623
11. Komunikator Tlen.pl 2,84% 496 747 tak
12. QuickTime 1,60% 280 178
13. VLC media player 0,98% 172 328
14. Komunikator AQQ 0,86% 150 903 tak
15. iTunes 0,81% 141 977
16. BestPlayer 0,71% 124 729
17. GOM Player 0,50% 87 325
18. AIMP 0,39% 68 779
19. Czytnik RSS Paseczek 0,32% 56 279
20. Last FM 0,31% 54 392

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Maj 2010

Zapisz się na newsletter
Najlepsze artykuły, najpoczytniejsze tematy, zmiany w prawie i porady. Skoncentrowana dawka wiadomości z różnych kategorii: prawo, księgowość, kadry, biznes, nieruchomości, pieniądze, edukacja. Zapisz się na nasz newsletter i bądź zawsze na czasie.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dobre samopoczucie w miejscu pracy, to kluczowe oczekiwanie najmłodszych pracowników czyli Zetek

Dla Zetek pracowników w pracy ważna jest równowaga między życiem zawodowym i prywatnym. Otwarta komunikacja z przełożonym, równowaga między życiem zawodowym i prywatnym oraz stabilność zawodowa - to wartości, którymi najczęściej kierują się przedstawiciele pokolenia Z przy wyborze pracodawcy.

Autogaz mimo wzrostu cen nic nie traci na popularności. Czy Polska pod względem samochodów napędzanych gazem jest wyjątkiem w Europie

Polska jest największym rynkiem autogazu w Europie, z ponad 3,5 milionami pojazdów zasilanych gazem płynnym, wyprzedzając Włochy. Jak wynika z danych rynkowych, autogaz pozostaje jednym z najtańszych i najpowszechniej dostępnych paliw w kraju, oferowanym na 7,4 tys. stacji.

Ceny materiałów budowlanych coraz bardziej stabilne, zachęcają do remontów i budowy nowych domów

Zapowiadana kolejna fala podwyżek cen materiałów budowlanych nie nadchodzi. Głównie dlatego, że spodziewany boom w budownictwie odsuwa się w czasie. Ceny materiałów budowlanych są więc stabilne a nawet notują niewielki spadek. To oznacza, że wciąż jest dobry czas na remonty lub rozpoczęcie budowy nowego domu.

Polskie sklepy internetowe nie wykorzystują możliwości sprzedaży produktów w innych krajach - do zyskania jest wiele

43% sklepów internetowych nie prowadzi sprzedaży zagranicznej, a 40% posiada wyłącznie polską wersję językową. Tracą przez to ogromną możliwość rozwoju, bo w przypadku firm e-handlowych stawiających na globalizację z obrotów poza krajem zyskuje się średnio o 25% wyższe przychody.

REKLAMA

Szef PKW: Wyniki głosowania w poniedziałek, ale nie rano

Przewodniczący Państwowej Komisji Wyborczej Sylwester Marciniak ocenił, że wyniki niedzielnego głosowania w wyborach prezydenckich podane mogą być raczej w poniedziałek, ale nie o godz. 10.00, gdy odbyć ma się pierwsza z planowanych na ten dzień konferencji PKW.

Czekają nas brutalne dwa tygodnie kampanii prezydenckiej. Ekspert: Braun może dać Nawrockiemu zwycięstwo

Wynik Grzegorza Brauna to największe zaskoczenie pierwszej tury wyborów prezydenckich – twierdzi dr hab. Tomasz Gajownik z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. Ekspert prognozuje brutalną końcówkę kampanii i sugeruje, że poparcie Brauna może przesądzić o wyniku drugiej tury. Co jeszcze powiedział politolog?

Frekwencja w pierwszej turze wyborów prezydenckich wyniosła 66,8 proc. To rekord

To najwyższy wynik w pierwszej turze wyborów prezydenckich od 1990 r. Lepszy odnotowano tylko dwukrotnie w drugich turach.

Sławomir Mentzen: To największy sukces w historii naszego środowiska

Kandydat Konfederacji Sławomir Mentzen powiedział po ogłoszeniu wyników sondażu exit poll, że w wyborach prezydenckich chyba jednak zajął trzecie miejsce. To największy sukces w historii naszego środowiska - oświadczył Mentzen, który według sondażu ośrodka Ipsos uzyskał 15,4 proc. głosów.

REKLAMA

Wybory prezydenckie. W miastach zwyciężył Rafał Trzaskowski, na wsi wygrał Karol Nawrocki

Zakończyła się pierwsza tura wyborów. W miastach zwyciężył Rafał Trzaskowski, na wsi - Karol Nawrocki. To wyniki sondażu wykonanego przez Ipsos dla TVP, TVN24 i Polsat News.

Grzegorz Braun: Do następnego parlamentu musimy wprowadzić silną reprezentację prawicy wolnościowej

Grzegorz Braun, który według sondażu Ipsos uzyskał w wyborach prezydenckich 6,2 proc. i czwarte miejsce powiedział, że werdykt ten to odczyt temperatury narodu polskiego. Dodał, że kolejny cel to wprowadzenie do następnego parlamentu silnej reprezentacji prawicy prawdziwie antysystemowej.

REKLAMA