| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > bilet

Temat: prawa pasażera

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu prawa pasażera. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące prawa pasażera.

Co zrobić, gdy autobus nie zatrzymał się na przystanku?

Aktualizacja: 28.04.2014

Przewóz regularny w komunikacji publicznej związany jest z obligatoryjnym zatrzymywaniem się autobusu na przystankach, zatwierdzonych w rozkładzie jazdy. Pominięcia przystanku autobusowego nie uzasadniają ani trudne warunki drogowe lub pogodowe ani opóźnienie pojazdu. »

Karta Warszawiaka – krok po kroku

Aktualizacja: 19.02.2014

Karta Warszawiaka to propozycja ze strony Urzędu Miasta Warszawy. Posiadanie Karty Warszawiaka uprawnia do wielu ulg i zniżek. Co zrobić by otrzymać i korzystać z Karty Warszawiaka? Poniżej prosty przewodnik po obowiązujących od 1 stycznia 2014 roku zasadach. »

Karta Warszawiaka

Aktualizacja: 13.03.2014

Karta Warszawiaka to rozwiązanie wprowadzone od 1 stycznia 2014 roku dla mieszkańców Warszawy. Posiadanie Karty Warszawiaka uprawnia m.in. do zakupu tańszych biletów okresowych. Co należy zrobić by korzystać z preferencyjnych cen? »

Prawa podróżujących pociągiem i samolotem - poradnik na majówkę

Aktualizacja: 19.04.2013

Jakie prawa przysługują nam w przypadku odwołanego lotu? Co robić, gdy pociąg się opóźnia? »

Umowa przewozu środkami komunikacji miejskiej

Aktualizacja: 24.06.2014

Umowa przewozu środkami komunikacji miejskiej zawierana jest w związku z podróżą autobusem, tramwajem czy pociągiem. Często pasażerowie nie zdają sobie sprawy z tego, że korzystając z komunikacji miejskiej zawierają umowę z przewoźnikiem. W niniejszym artykule omówione zostaną konsekwencje zawarcia umowy przewozu. »

Zepsuty kasownik i nieskasowany bilet – kto za to odpowiada?

Aktualizacja: 14.12.2010

Za stan kasowników w środkach transportu publicznego odpowiadają przewoźnicy. Zrzucenie odpowiedzialności na pasażera jest niedopuszczalne. Co więc z mandatami za nieskasowany bilet? »

PKP Przewozy Regionalne ukarane z łamanie praw klientów

Aktualizacja: 01.09.2011

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdził decyzję Prezes UOKiK. Spółka PKP Przewozy Regionalne ogranicza prawa swoich klientów. Sąd podtrzymał również nałożoną przez Urząd karę finansową w wysokości 100 tys. zł. »

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Alchemia-Inwestowania

doradztwo

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »