| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Reklamacja > Czy brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji

Czy brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji

Kupiłem kolekcję płyt DVD. Po rozpakowaniu ich w domu okazało się, że część z nich jest pusta. Złożyłem więc reklamację u sprzedawcy domagając się w niej wymiany wadliwych płyt na nowe. Sprzedawca poinformował mnie, że w ciągu dwóch tygodni otrzymam odpowiedź. Minął już prawie miesiąc i nadal nie mam żadnej informacji od sprzedawcy. Czy brak odpowiedzi oznacza, że moja reklamacja została uwzględniona? 


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Brak odpowiedzi oznacza uznanie reklmacji.

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Bartłomiej Atys

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »