Internet, z uwagi na możliwość zachowania anonimowości, umożliwia swobodę wypowiedzi, która często bywa nadużywana. Prowadzi to niejednokrotnie do naruszania dobrego imienia, czci, dobrej sławy osób fizycznych, ale także renomy osób prawnych. Ofiarą naruszeń mogą paść przedsiębiorcy, którym przypisuje się np. brak uczciwości, brak kompetencji, nierzetelność, naruszanie praw pracowników czy niewywiązywanie się z zobowiązań kontraktowych. Informacje tego typu umieszczane w Internecie mogą w poważny sposób szkodzić interesom przedsiębiorców, narażając ich na utratę zaufania i powodując, że potencjalni klienci będą rezygnować z ich usług.
Czy zastanawialiście się kiedykolwiek nad tym, co tak naprawdę ma decydujący wpływ na sukces procesów handlowych? Odpowiedź jest prosta: ludzie a przede wszystkim odpowiedni dobór handlowców, gdyż to od nich właśnie w dominującej części zależy powodzenie lub fiasko sprzedaży. Warto, zatem przyjrzeć się bliżej tej profesji i spróbować określić cechy, jakie powinien posiadać idealny przedstawiciel handlowy, a co za tym idzie, na co zwracać szczególną uwagę w procesie rekrutacji pracowników do działów sprzedaży.
Jeżeli osoba fizyczna otrzymuje nieodpłatnie określone świadczenie, to ustalając kwotę przychodu z tego tytułu należy wziąć pod uwagę cenę rynkową. Zatem, jeżeli cena zakupu, przy uwzględnieniu zastosowanych rabatów, jest ceną rynkową, to podstawę opodatkowania zryczałtowanym PIT stanowić będzie cena nagrody rzeczowej wynikająca z faktury zakupu, którą spółka zapłaci dostawcy, tj. cena ostateczna do zapłaty po uwzględnieniu wszystkich rabatów i upustów uzyskanych przy zakupie tej kwoty należy obliczyć i pobrać zryczałtowany 10% podatek od wygranych w konkursach zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o PIT.