REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Rekrutacja, Rozmowa kwalifikacyjna

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

W jaki sposób przekazywać informacje, aby zaciekawić pracodawcę

Nikt by nie chciał, aby pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazywał oznaki znudzenia, zniechęcenia, a już na pewno irytacji lub zdenerwowania.

Jak rozmawiać z pracodawcą w czasie rozmowy kwalifikacyjnej

Rozmowa kwalifikacyjna jest doskonałą metodą rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na dane stanowisko, ponieważ pozwala rekruterowi odpowiedzieć na szereg interesujących go pytań.

Jakie są funkcje rozmowy kwalifikacyjnej

Rozmowa kwalifikacyjna jest pierwszym osobistym kontaktem z potencjalnym pracodawcą. Podstawową jej funkcją dla pracodawcy jest weryfikacja osób, spełniających wymagania założone na dane stanowisko pracy.

Czego unikać w rozmowie kwalifikacyjnej z pracodawcą

Osobisty kontakt z pracodawcą, to dobry moment, aby pokazać się z najlepszej strony. Rekruter może wtedy zobaczyć w jaki sposób się komunikujemy, czy mamy predyspozycje do pracy zespołowej czy jesteśmy mili itp. Jednak jest to również chwila, kiedy nasz obraz stworzony w dokumentach aplikacyjnych może, z pewnych powodów, obiegać od wyobrażenia pracodawcy o idealnych kandydacie na dane stanowisko.

REKLAMA

Jak być asertywnym w czasie rozmowy kwalifikacyjnej

Asertywność jest często utożsamiana z umiejętnością mówienia „nie”. Owszem, jest to jeden z aspektów zachowań asertywnych, aczkolwiek nie jedyny. Asertywność jest to postawa, która pozwala dbać o swoje interesy, ale także szanuje prawa innych osób.

Bony towarowe to dobry prezent dla pracownika

Zbliżające się święta Bożego Narodzenia wywołują wzrost zainteresowania bonami towarowymi. Dominują bony w wersji papierowej, choć coraz częściej pracownicy korzystają z kart elektronicznych. Rośnie popularność bonów turystycznych.

REKLAMA

REKLAMA