| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: umowa

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu umowa. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące umowa.

Czy można składać reklamację w innym sklepie?

Aktualizacja: 17.10.2011

Kupując rzecz w sklepie zawieramy umowę z przedsiębiorcą, który ten sklep prowadzi. Stwierdzenie to może być istotne z punktu widzenia sytuacji, kiedy to chcemy wnieść reklamację do innego sklepu, niż ten w którym rzecz kupiliśmy. »

Reklamacja

Aktualizacja: 14.12.2011

Reklamacja jest żądaniem kupującego, wynikającym z zawartej ze sprzedawcą lub usługodawcą umowy. Jest to uprawnienie przysługujące z racji nieprawidłowego wykonania umowy przez drugą stronę. »

Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych

Aktualizacja: 13.12.2011

Świadczenie usług telekomunikacyjnych odbywa się na podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. »

Rękojmia a gwarancja - uprawnienia konsumenta przy umowie sprzedaży

Aktualizacja: 17.10.2011

Umowa sprzedaży to jedna z częściej zawieranych umów w życiu codziennym konsumenta. Niestety równie często przychodzi nam korzystać z uprawnień, przysługujących w przypadku wad sprzedanej rzeczy. Jakie mamy wtedy prawa? »

Sylwester - nieudaną imprezę można reklamować

Aktualizacja: 14.09.2011

Pamiętajmy, że zarówno źle wykonaną fryzurę, jak i niespełniającą deklarowanych atrakcji imprezę sylwestrową można reklamować jak wszystkie usługi. Eksperci z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypominają o podstawowych zasadach. »

Zgłoszenie reklamacji imprezy turystycznej

Aktualizacja: 03.08.2011

Zmiana programu zwiedzania czy miejsca zakwaterowania, opóźniony wyjazd lub powrót do kraju, mniejsza, niż przewidziana w umowie, ilość posiłków to często zdarzające się w praktyce sytuacje. Aby uzyskać odszkodowanie trzeba zgłosić reklamację imprezy turystycznej. »

Jak reklamować wadliwy towar

Aktualizacja: 03.08.2011

Bardzo często nowo zakupiony sprzęt się psuje, albo ma wady których na pierwszy rzut oka nie widać. Co może w takiej sytuacji zrobić pokrzywdzony klient? Najlepiej zgłosić reklamację. »

reklama

POLECANE

reklama

Artykuł Partnerski

Eksperci portalu infor.pl

Beata Kielar-Tammert

Radca prawny wpisany na Listę Radców Prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu. Właścicielka Kancelarii Prawnej www.bktkancelaria.pl, autorka wielu artykułów o tematyce prawniczej publikowanych w czasopismach, na blogu oraz w mediach społecznościowych, specjalizująca się w prawie Unii Europejskiej, prawie gospodarczym i prawach cudzoziemców.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »