REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Kancelaria prawna

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Marketing kancelarii prawnej – jak promować usługi zgodnie z przepisami i zasadami etyki zawodowej?

Współczesny rynek usług prawniczych staje się coraz bardziej konkurencyjny. Klienci poszukują prawników nie tylko na podstawie rekomendacji, ale również za pomocą internetu, social mediów czy mediów tradycyjnych. W odpowiedzi na te zmiany kancelarie prawne muszą szukać skutecznych sposobów promocji. Jednak w przeciwieństwie do wielu innych branż, działalność marketingowa w sektorze prawnym podlega szczególnym ograniczeniom wynikającym z przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

MS pracuje nad uregulowaniem usług tzw. kancelarii odszkodowawczych

Ministerstwo Sprawiedliwości opracowuje projekt ustawy, który wprowadza m.in. rozwiązania mające zapobiegać przetrzymywaniu przez kancelarie odszkodowawcze pieniędzy należnych. Tak wynika z odpowiedzi udzielonej Rzecznikowi Praw Obywatelskich.

Obsługa prawna firm po pandemii. Co nowego?

Ostatnie dwa lata zmusiły nas wszystkich do przeorganizowania życia codziennego. Chociaż powoli udaje się wracać do „starej normalności”, pewne elementy, które pandemia COVID-19 wprowadziła do rzeczywistości, pozostają z nami, jak się wydaje, na stałe. Zmiany te nie ominęły branży prawniczej. Jak zmieniła się obsługa prawna firm świadczona przez radców prawnych i adwokatów? Co nowego pojawiło się w sądownictwie, a także jakie usprawnienia w pracy kancelarii prawnej stają się standardem?

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA