Żeby w pełni ocenić produkt trzeba zastanowić się nad kryteriami oceny, którymi są wielkość opłaty wstępnej i oczekiwane skutki podatkowe, minimalizacja opłaty miesięcznej, możliwość wcześniejszej spłaty, miejsce rejestracji, wielkość podatków drogowych, procedura, dostępność, wymagane dokumenty i czas załatwienia.
Podmiot prowadzący działalność gospodarczą, bez względu na to czy jest to osoba fizyczna, osoba prawna czy też jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej może – w zależności od podejmowanych decyzji biznesowych – albo zoptymalizować swoje rozliczenia podatkowe, albo wprost przeciwnie. Na tym właśnie gruncie niezwykle aktualnym, w każdym czasie, tematem jest kwestia związana z użytkowaniem samochodu w prowadzonej działalności.
Jesienią i zimą warto szczególnie zadbać o samochód. Dobór odpowiednich zimowych opon, kontrola prawidłowego ciśnienia w kołach, a także dobra żywotność akumulatora, wpływają na stabilność i komfort jazdy. Z kolei umiejętne używanie świateł przeciwmgielnych pozwala zachować podstawowe zasady bezpieczeństwa i kultury na drodze. Ważny element wyposażenia auta, zwłaszcza w trudnych warunkach atmosferycznych, stanowi system ABS oraz dodatkowe narzędzia niezbędne zimą.
Kupiłam u siebie w domu „cudowne czyściki” za 1200 zł, działające bez użycia środków chemicznych.. Przeprowadzony przez panią M. pokaz ich działania tak zawrócił mi w głowie, że nie zwróciłam uwagi na to, iż nie otrzymałam faktury, a tylko umowę kredytową z bankiem, gdyż tylko taka forma zapłaty była możliwa. Niestety, nazajutrz zdałam sobie sprawę, że to trzyletni kredyt, który wraz z odsetkami stanowi 1800 zł za dosłownie kilka szmatek. Pani M. zostawiła mi tylko dwa numery telefonu do siebie i wspomnianą umowę kredytową. Zaczęłam wydzwaniać do pani M. niestety, nie dobierała telefonu. Na dodatek na umowie kredytowej wprawdzie podpisała się swoim imieniem i nazwiskiem, natomiast pieczęć przystawiła jakiegoś innego przedsiębiorcy. Czy tak działają wszyscy akwizytorzy?
Codziennie konsumenci mają kłopoty z produktami, które albo są wadliwe, albo nie mają właściwości, o których istnieniu zapewniał sprzedawca, czy są niekompletne. Jeżeli nie jesteśmy zadowoleni z tego co kupiliśmy, zanosimy rzecz z powrotem do sklepu, żądając od razu zwrotu gotówki, jednak nie zawsze będzie to możliwe.