reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: prawa konsumenta

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu prawa konsumenta. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące prawa konsumenta.

Odwołane loty i imprezy turystyczne z powodu pandemii - skargi konsumentów

Aktualizacja: 24.08.2020

Liczba skarg konsumentów w czasie pandemii wzrosła o 60 procent. Dotyczą one m.in. odwołanych lotów, imprez turystycznych czy noclegów. »

Konsument może żądać zwrotu pieniędzy - nie musi godzić się na vouchery

Aktualizacja: 13.05.2020

Podróżni w UE mają prawo do zwrotu pieniędzy za anulowane bilety i wycieczki z powodu pandemii. To od nich zależy, czy skorzystają z voucherów - informuje KE w przedstawionym pakiecie dotyczącym turystyki. KE rekomenduje, żeby vouchery były atrakcyjniejszą alternatywą dla zwrotu kosztów. »

Koronawirus a rezygnacja z wycieczki i zwrot biletu lotniczego

Aktualizacja: 03.03.2020

Czy z powodu koronawirusa konsument może zrezygnować z wykupionej w biurze podróży wycieczki lub zwrócić bilet lotniczy? Szczegółowe informacje zaprezentował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. »

Prawa pasażera w przypadku opóźnionego albo odwołanego lotu

Aktualizacja: 18.07.2019

Większa dostępność połączeń lotniczych i atrakcyjne oferty tanich przewoźników powodują, że częściej jako środek transportu wybieramy samolot. Niestety czasami z różnych przyczyn lot jest opóźniony albo odwołany. Warto wiedzieć jakie prawa przysługują pasażerowi i kiedy może ubiegać się o odszkodowanie. »

Problemy z linią lotniczą - co robić?

Aktualizacja: 18.07.2019

Konsumenci często nie wiedzą co robić w przypadku problemów z linią lotniczą. Kiedy można zrezygnować z lotu, a kiedy uzyskać odszkodowanie? »

Walentynki - poradnik dla konsumentów

Aktualizacja: 08.02.2019

Walentynki to dla wielu konsumentów okazja do kupna prezentu czy romantycznego wyjazdu. Europejskie Centrum Konsumenckie radzi, jakie prawa przysługują klientom sklepów, serwisów randkowych i hoteli. »

Reklamacje po powrocie z wycieczki

Aktualizacja: 24.09.2013

Jak napisać reklamacje po powrocie z wycieczki? Czego może ona dotyczyć? Europejskie Centrum Konsumenckie radzi niezadowolonym klientom. »

Prawa podróżujących pociągiem i samolotem - poradnik na majówkę

Aktualizacja: 19.04.2013

Jakie prawa przysługują nam w przypadku odwołanego lotu? Co robić, gdy pociąg się opóźnia? »

Prawa pasażerów OLT Express Regional

Aktualizacja: 16.10.2012

Urząd Lotnictwa Cywilnego radzi pasażerom w jaki sposób zgłaszać swoje wierzytelności po ogłoszeniu upadłości OLT Express Regional sp. z o.o. »

Poradnik: Prawa pasażera linii lotniczych

Aktualizacja: 25.07.2012

Transport lotniczy osób oraz wszelkiego rodzajów towarów, mimo panującej obecnie na świecie recesji gospodarczej, nadal pozostaje efektywną i ekonomicznie opłacalną formą komunikacji, toteż warto znać prawa jakie przysługują nam, jako pasażerom, w trakcie podróży. »

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna - Inkaso WEC S.A.

Obsługa wierzytelności

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama