Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu prawa konsumenta. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące prawa konsumenta.
Ochrona konsumentów: surowa kara dla operatora T-Mobile
Aktualizacja: 01.09.2011
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej nałożył karę na PTC, operatora sieci T-Mobile. To efekt nieuczciwej loterii sms-owej przeprowadzonej jeszcze pod szyldem Ery. »
Jak udowodnić, że nie zawieraliśmy umowy z konsultantem telefonicznym?
Aktualizacja: 16.05.2011
Nasz operator może umożliwić nam zmianę warunków umowy przez telefon. Co jednak zrobić w sytuacji, gdy mimo odmowy na nasz adres przyjdzie potwierdzenie zawarcia umowy? »
Gdzie reklamować zepsutą komórkę?
Aktualizacja: 17.10.2011
Domaganie się od abonenta, reklamującego zepsutą komórkę, gwarancji jest niezgodne z prawem. Konsumenci mogą skorzystać także z uprawnień, jakie dają im przepisy konsumenckie. »
Konksurs SMS-owy ERY: komentarz redakcyjny
Aktualizacja: 09.02.2011
Sprawa konkursu SMS-owego jednego z największych polskich operatorów komórkowych jest znacznie poważniejsza, by ograniczyć ją jedynie do prostego zbadania, czy zostały naruszone prawa konsumenta. »
Abonenci szykują pozew zbiorowy przeciwko sieci ERA
Aktualizacja: 09.02.2011
Abonenci, którzy czują się nabici w butelkę przez swojego operatora zamierzają wystąpić przeciwko niemu z pozwem grupowym do sądu. Sprawą konkursu SMS-owego „Czy stałeś się dzisiaj milionerem?” zainteresował się również Urząd Komunikacji Elektronicznej. »
Jak przenieść numer do innego operatora?
Aktualizacja: 08.02.2011
Przeniesienie numeru komórkowego do innego operatora jest bezpłatne. Wszelkie formalności załatwi za nas nowy operator, działając na podstawie udzielonego przez nas pełnomocnictwa. Przeczytaj co zrobić, by zmienić operatora. »
Aktualizacja: 03.11.2010
Zmiana operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru to prosta i bezpłatna usługa, która może się ograniczyć do jednej wizyty w salonie telekomunikacyjnego dostawcy. »
Operator nie może rozwiązać umowy bez powiadomienia abonenta
Aktualizacja: 28.02.2011
Postanowienia umowne, w których operator rezerwuje sobie prawo do rozwiązania umownego bez wcześniejszego powiadomienia o tym klienta są niedozwolone. »
Czy telefon komórkowy można reklamować w salonie sprzedaży?
Aktualizacja: 05.10.2010
Chciałem dokonać reklamacji telefonu komórkowego w salonie, w którym go kupiłem. Sprzedawca powiedział mi jednak, że reklamacja jest możliwa jedynie z gwarancją. Czy to prawda? »