Nabywcy mieszkania podobnie jak osobie kupującej samochód czy żelazko przysługują środki prawne mające zagwarantować by nabywany towar był wolny od wad, a w przypadku wystąpienia ewentualnych usterek - by zostały one szybko naprawione. Sytuacja prawna właściciela lokalu jest jednak znacząco bardziej skomplikowana niż nabywcy samochodu, ponieważ oprócz samego prawa własności lokalu nabywca uzyskuje również udział we współwłasności nieruchomości wspólnej, obejmującej m.in. grunt pod budynkiem, korytarze, ściany zewnętrzne, widy, czy niekiedy garaże.
Niniejsze memorandum poświęcone jest wybranym i najważniejszym uregulowaniom prawnym dotyczącym reklamy produktów leczniczych w Polsce. Wymagania, które muszą spełniać reklamy produktów leczniczych, znacznie różnią się od wymagań reklam innych produktów, z uwagi na przedmiot, którego dotyczą. Jednak znaleźć wśród wielu przepisów prawnych dotyczących reklamy produktu leczniczego, te właściwe i pamiętać o wszystkich warunkach takiej reklamy jest bardzo trudno.