| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Reklamacje > Jak sporządzić reklamację > Co zawrzeć w reklamacji usługi turystycznej

Co zawrzeć w reklamacji usługi turystycznej

Wykupując wycieczkę w biurze podróży klient powinien mieć świadomość, że jest chroniony prawem w przypadku jej nie wykonania zgodnie z umową. W przypadku naruszenia postanowień umowy, gdy usługa turystyczna została wykonana w sposób nienależyty albo w ogóle niewykonana konsument ma prawo złożyć reklamacje.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Przedsiębiorca, który organizuje wycieczkę, odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi.

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Krajowa Izba Doradców Podatkowych

Samorząd zawodowy doradców podatkowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od www.infor.pl/prawo
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK