| INFORFK | INFORRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > W sądzie > Przed rozprawą > Ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty - WZÓR PISMA

Ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty - WZÓR PISMA

Ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty jest adresowane do dłużnika, który nie uiścił należnej zapłaty w terminie. Poprzedza wniesienie pozwu do sądu. Doręczenie takiego pisma pozwanemu jest konieczne przy postępowaniu gospodarczym.


………………………… (miejscowość), ……………….. (data)

Sz.P.

59.00 złPrzewodnik po zmianach przepisów 2013/2014

……………………………………

……………………………………

……………………………………

Ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty

         Niniejszym wzywam ostatecznie …………………………………………… (wezwany) do zapłaty rachunku/faktury VAT nr …………………. z dnia ……………… na sumę ……………………………………. wraz z odsetkami ustawowymi od dnia oznaczonego jako termin zapłaty do dnia uiszczenia zaległości.

Zgodnie z w/wym. rachunkiem/fakturą VAT należność powinna być zapłacona do …………………………………….. (data).

Pomimo kilkukrotnego skierowania do dłużnika pisemnych wezwań (patrz załączniki) kwota ta nie została jednak uregulowana.

Z związku z tym informuję, iż niniejsze wezwanie jest ostateczne. Wskazana należność winna być wpłacona w terminie …………… dni, od dnia otrzymania niniejszego pisma, na rachunek:

………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………..

W przypadku nieuregulowania należności we wskazanym terminie sprawa zostanie skierowana na drogę postępowania sądowego.

Z poważaniem,

................................

Załączniki:

1.   Wezwanie do zapłaty z dnia ………………………..

2.   Wezwanie do zapłaty z dnia ………………………..

POBIERZ BEZPŁATNY WZÓR: Ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty

POLECANE ARTYKUŁY

TERMINARZ

PAŹ23
TydzieńPWŚCPSN
40293012345
416789101112
4213141516171819
4320212223242526
4427282930310102

Ostatnio na forum

Narzędzia

Eksperci infor.pl

Alicja Moszyńska

Właścicielka firmy Architektura Biznesu: doradza MSP w zakresie budowania marki i kultury firmy, marketingu, negocjacji i obsługi klienta.

Zostań ekspertem Infor.pl »