REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Wyprzedaż, Nieuczciwe praktyki rynkowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Seniorzy, jako znacząca grupa konsumentów

Osoby w wieku 60 lat oraz więcej są jedną z liczniejszych grup uczestników rynku konsumenckiego. Z badań UOKiK oraz praktyk Stowarzyszenia Konsumentów Polskich wynika, że niestety bardzo często są oni ofiarami nierzetelnych przedsiębiorców i bardzo rzadko dochodzą swoich roszczeń.

Wyprzedaże

Ten, kto próbował nie poddać się szaleństwu wyprzedaży, wie, iż z momentem przekroczenia progu centrum handlowego coraz ciężej jest dotrzymać danego sobie przyrzeczenia. Rozliczne promocje, gwar oraz poczucie ogólnie panującego chaosu na pewno nie ułatwia podejmowania racjonalnych, przemyślanych decyzji.

Francja

Sprawdź czy prawa konsumentów w innych krajach Unii Europejskiej różnią się od polskich przepisów. Na przykład czy możesz zwrócić towar do sklepu w określonym terminie?Zobacz na co warto zwracać uwagę dokonując zakupów poza granicami Polski.

Atak SPAM-u

Chciałbym się do wiedzieć co to jest SPAM. Bardzo często jestem zalewany niechcianymi reklamami, szczególnie na skrzynce e-mailowej. Ale nie jestem pewien czy to już jest działanie spammerskie.

REKLAMA

Towar promocyjny też można reklamować

Często, zwabieni dobrą ceną, zakupujemy towary promocyjne. Jeżeli promocja nie była spowodowana uszkodzeniem produktu, a jedynie sezonową wyprzedażą, to mamy prawo oczekiwać, że zakupiony przez nas produkt będzie sprawny. W przypadku gdyby okazał się niezgodny z umową możemy składana niego reklamacje do sklepu.

Czy można reklamować towar przeceniony

Jeżeli kupiłeś towar z przeceny nie musisz obawiać się, że nie będziesz mógł go zareklamować. Sklep nie może odmówić ci prawa do złożenia reklamacji.

Reklama wprowadzająca w błąd

Reklama wprowadzająca w błąd jest uznawana za czyn nieuczciwej konkurencji i nieuczciwą praktykę rynkową. Jest to ograniczenie dla reklamy, w której zasadniczo wszystkie chwyty są dozwolone, by zachęcić klientów do zakupów.

REKLAMA

REKLAMA