reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: gwarancja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu gwarancja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące gwarancja.

O czym warto pamiętać, kupując prezent w internecie?

Aktualizacja: 18.12.2012

Jakie prawa przysługują kupującym poprzez internet? Czy jest możliwość zwrotu towaru zakupionego przez internet? Co należy wiedzieć o internetowych zakupach? »

Bądź świadomym konsumentem

Aktualizacja: 14.11.2012

Świadomy konsument zna swoje prawa i obowiązki. Jak powinien z nich korzystać, żeby zakupy, których dokonuje były satysfakcjonujące? »

Prawa konsumenta podczas wyprzedaży

Aktualizacja: 23.07.2012

Prawo chroni konsumentów także podczas wyprzedaży. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina o naszych uprawnieniach podczas zakupowego szaleństwa. »

Jakie ustawy powinien znać konsument? (cz. 3)

Aktualizacja: 20.05.2012

Uprawnienia konsumenta określa szereg ustaw. Do istotnych przepisów należy zaliczyć ustawy regulujące uprawnienia konsumenta w sytuacji usług finansowych oraz turystycznych. »

Jakie ustawy powinien znać konsument? (cz. 2)

Aktualizacja: 20.05.2012

Uprawnienia konsumenta określa szereg ustaw. Wiele z nich zawiera istotne uprawnienia konsumenckiej, które mogą nam pomóc w rozwiązaniu sporu z przedsiębiorcą. »

Jakie ustawy powinien znać konsument? (cz. 1)

Aktualizacja: 20.05.2012

Każdy z nas ogrywa rolę konsumenta w życiu gospodarczym. Uprawnienia konsumenckie reguluje wiele ustaw, z których wyłania się ogół uprawnień, jakie przysługują konsumentowi. »

15 marca – Światowy Dzień Konsumenta

Aktualizacja: 15.03.2012

15 marca obchodzony jest światowy dzień konsumenta. Z tego okazji Wieszjak.pl przypomina o najważniejszych uprawnieniach, które przysługują każdemu konsumentowi. »

Gwarancja, reklamacja i gwarancja europejska

Aktualizacja: 18.11.2011

Konsumenci powinni mieć świadomość jakie prawa i w jakich okolicznościach im przysługują. Znajomość tych uprawnień wymaga rozróżnienia uprawnień z gwarancji i reklamacji. Czym z kolei jest gwarancja europejska? »

Co odpowiedzieć sprzedawcy?

Aktualizacja: 11.10.2011

Sprzedawca przy reklamacji wylicza powody, które sprawiają że nie może przyjąć naszego pisma do rozpatrzenia. Co mu wtedy odpowiedzieć? Przeczytaj poniższy tekst. »

Gwarancja konsumencka – kompendium

Aktualizacja: 03.10.2011

Gwarancja to bardzo ważny dla konsumentów dodatek do kupowanych produktów. Czy jednak tak powinno być naprawdę? Co warto wiedzieć o gwarancji? »

Czy sprzedawca może zatrzymać reklamowany towar?

Aktualizacja: 08.11.2011

Uprawnienia reklamacyjne sprzedawca wykonuje nieodpłatnie. Sprzedawca nie może żądać pokrycia kosztów postępowania reklamacyjnego. Tym bardziej nie może zatrzymać reklamowanego produktu. »

Zgubiona gwarancja – co zrobić?

Aktualizacja: 03.10.2011

Gwarancja jest tylko jednym ze źródeł uprawnień konsumenta. Jej zgubienie nie oznacza, że utracimy prawo do reklamacji. Co można zrobić, gdy zgubimy gwarancję? »

„Reklamacja tylko na podstawie gwarancji”

Aktualizacja: 03.10.2011

Reklamację przyjmujemy tylko na podstawi gwarancji – takie slogany dość często można znaleźć w sklepach. Jest to jednak nieprawda a posługujący się nimi przedsiębiorcy narażają się na dotkliwe kary finansowe. »

Przedłużająca się naprawa gwarancyjna – co zrobić?

Aktualizacja: 03.10.2011

Reklamacja na podstawie gwarancji może powodować wiele kłopotów. Co zrobić w sytuacji, gdy naprawa gwarancyjna jest nieskuteczna albo się przedłuża? »

Gwarancja czy reklamacja?

Aktualizacja: 03.10.2011

Reklamowanie wadliwego towaru na podstawie gwarancji może być kłopotliwe. W takiej sytuacji konsument musi stosować się do zapisów gwarancji. A te nie zawsze są korzystne dla konsumentów. »

reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł partnerski

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka M. Kalisz

Aplikantka radcowska w kancelarii e|n|w|c.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama