| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Konsument w sieci > Prawa konsumenta nabywającego muzykę on-line

Prawa konsumenta nabywającego muzykę on-line

W naszym kraju coraz powszechniej kupuje się utwory muzyczne za pomocą sklepów internetowych. Prężnie działają sklepy takie jak: Onet.plejer.pl, soho.pl, Melo.pl, a popularny sklep iTunes rozważa wkroczenie na polski rynek. Przy tej okazji może powstać wątpliwość co do różnic pomiędzy tradycyjnym zakupem a internetowym. Przede wszystkim powstaje pytanie czy kupując utwór za pośrednictwem sklepu on-line nabywa się tyle samo praw co kupując go w sposób tradycyjny. Konsument może zadać sobie pytanie o to, czy będzie mógł utwór skopiować dowolną ilość razy lub np. odsprzedać go na aukcji.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Konsument, który kupuje muzykę, nabywa licencję na korzystanie z utworów muzycznych.

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Paulina Piekarska

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »