| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Twoje prawa > Nowa ustawa konsumencka w call center

Nowa ustawa konsumencka w call center

Nowa ustawa konsumencka w call center weszła w życie 25 grudnia 2014 r. Ustawa ma na celu większą ochronę konsumenta. Jakie zmiany w zakresie zawierania umów przez telefon zostały wprowadzone?


◀ powrót do artykułu

Adam Puchacz, adwokat w kancelarii JKP Adwokaci we Wrocławiu - Nowa ustawa konsumencka w call center.

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Bernatowicz, Komorniczak, Mazur Radcy Prawni i Doradcy Podatkowi

spółka partnerska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »