| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Umowy > Umowa kupno-sprzedaż > Reklamacja konsumencka - WZÓR PISMA

Reklamacja konsumencka - WZÓR PISMA

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej przewiduje możliwość zgłoszenia reklamacji, gdy towar jest nie zgodny z warunkami umowy. Poniższe pismo jest przydatne w takich właśnie sytuacjach. Pobierz wzór.

                                                                                
………………………… (data i miejsce sporządzenia) r.

Reklamujący

…………………………..

…………………………..

……………………………
(imię i nazwisko oraz adres reklamującego)

Sprzedawca

……………………………………..

……………………………………..

……………………………………..
(imię i nazwisko oraz adres sprzedawcy)


Reklamacja

Reklamuję jako niezgodny z zawartą umową …………………………. (nazwa produktu) – nr fabryczny: ……………., indeks: …………………………., zakupiony w dniu ……………….. (data zakupu) r. za kwotę ……… (zapłacona kwota) zł.

W dniu dzisiejszym rano …………………… (nazwa produktu) przestał………………... (rodzaj uszkodzenia). Posiadam kartę gwarancyjną, ale wybieram dochodzenie swoich praw na podstawie trybu dotyczącego niezgodności towaru z umową, a nie z gwarancji. Domagam się wymiany ………………. (nazwa produktu) na nowy, wolny od wad.



……………………
    (podpis klienta)

Oświadczam, że w dniu …………………(data złożenia reklamacji) r. przyjąłem reklamację złożoną przez ………………. (imię i nazwisko reklamującego)wraz z zareklamowanym towarem. Termin rozpatrzenia reklamacji ustalam na 14 dni.



………………………
   (podpis sprzedawcy)

POBIERZ BEZPŁATNY WZÓR: Reklamacja konsumencka

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »