| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: biuro podróży

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu biuro podróży. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące biuro podróży.

Jak określić wysokość odszkodowania za nieudaną wycieczkę

Aktualizacja: 13.01.2010

Konsument, który reklamuje nieprawidłowo wykonaną usługę turystyczną musi określić w zgłoszeniu reklamacyjnym wysokość żądanego odszkodowania. Obiektywne ustalenie należnej kwoty jest dla konsumentów często niełatwym zadaniem. Istnieją jednak sposoby na obliczenie przysługującego odszkodowania. »

Za co biuro podróży nie odpowiada

Aktualizacja: 13.01.2010

Biuro podróży odpowiada za niewykonanie umowy zawartej z konsumentem albo jej nieprawidłowe wykonanie. Jest jednak parę wyjątków od tej zasady. Przykładem może być np. zaistnienie siły wyższej. »

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Artykuł Partnerski

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Jan Majczyk

Ekonomista, prawnik, doradca podatkowy, publicysta

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »