| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: prawa konsumenta

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu prawa konsumenta. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące prawa konsumenta.

Niezamówiona przesyłka– co zrobić?

Aktualizacja: 24.01.2012

Nie zamawiałeś produktu, a mimo wszystko otrzymałeś paczkę z żądaniem zapłaty? W takiej sytuacji nie masz obowiązku uiszczania żadnej opłaty. »

Jak reklamować powszechne usługi pocztowe?

Aktualizacja: 24.11.2010

W razie nieprawidłowego wykonania powszechnej usługi pocztowej, konsument ma prawo wnieść reklamację. Do sądu może się udać dopiero po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego. »

Które przesyłki może doręczać tylko Poczta Polska?

Aktualizacja: 03.10.2011

Jestem ostatnio zbulwersowany działaniem Poczty Polskiej i nie chciałbym korzystać z jej usług. Słyszałem jednak, że nie zawsze jest to możliwe. Czy prawdą jest, że niektóre przesyłki są zastrzeżone tylko i wyłącznie dla Poczty Polskiej? Czy np. Urząd Skarbowy może wysyłać korespondencje za pomocą innego operatora? »

Czy trzeba płacić za niezamówioną przesyłkę

Aktualizacja: 18.10.2011

Co zrobić, jeśli otrzymasz przesyłkę, której nie zamawiałeś?  Czy trzeba za nią zapłacić, odesłać czy zostawić w domu? Spełnienie świadczenia niezamówionego przez konsumenta następuje na ryzyko przedsiębiorcy. »

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Monika Siwik

Specjalista ds. księgowości

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »