REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

5 wskazówek jak stworzyć idealne biuro

5 wskazówek jak stworzyć idealne biuro, Spaces - biuro przy ul. Marszałkowskiej.
5 wskazówek jak stworzyć idealne biuro, Spaces - biuro przy ul. Marszałkowskiej.

REKLAMA

REKLAMA

Obecnie coraz większą uwagę przywiązuje się do wyglądu i funkcjonalności biura. Przedstawiamy 5 wskazówek jak stworzyć idealne miejsce pracy biurowej według Spaces, laureata konkursu Office Superstar w kategorii najlepsze coworkingowe biuro 2019.

5 zasad idealnego biura wg Spaces – laureata konkursu Office Superstar w kategorii najlepsze coworkingowe biuro 2019

Pierwsze biuro Spaces[1] w Polsce, które mieści się w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 126/134, otrzymało podczas wczorajszej gali Office Superstar tytuł najlepszego biura coworkingowego roku 2019[2]. Amsterdamski dostawca kreatywnych przestrzeni do pracy dzieli się swoimi zasadami, które pomagają stworzyć przychylne pracownikowi środowisko.

REKLAMA

Polecamy: Personel i zarządzanie – prenumerata.

Oto 5 zasad Spaces, lidera w podnoszeniu komfortu i produktywności pracowników poprzez świadomą aranżację wnętrz swoich biur:

  • Estetyka, praktyczność i elastyczność 24 h na dobę

Przeciętny pracownik w czasie swojego dnia wymaga różnych przestrzeni w zależności od zadania czy godzin pracy. Różnorodność dostępnych biur dedykowanych i współdzielonych, salek konferencyjnych, budek telefonicznych czy przestrzeni coworkingowych sprawia, że dzień pracy przestaje być monotonny. W pierwszym polskim biurze Spaces na powierzchni 6 tys. m2 dominuje nowoczesny i estetyczny design. Otwarte, ergonomiczne przestrzenie z oszklonymi ścianami, przez które widać Pałac Kultury i Nauki, dostarczają doznań zarówno estetycznych, jak i praktycznych. Biuro, które znajduje się nad stacją metra Świętokrzyska, otwarte jest dla pracowników 24 h na dobę. Elastyczność przestrzeni i czasu pracy, duże ilości naturalnego światła i zieleni to obecne trendy w kreowaniu przestrzeni do pracy, które odnajdziemy i w warszawskim biurze Spaces.

  • Biuro, które podróżuje razem z Tobą

Dziś jesteś w delegacji we Wrocławiu, jutro lecisz do Londynu, a za tydzień masz spotkanie w Nowym Jorku? Praca w kawiarniach nie musi być koniecznością. Użytkownicy Spaces wiedzą, że w ramach swojego warszawskiego członkostwa Spaces Membership mają dostęp do wszystkich biur Spaces w 48 krajach. Dodatkowo, z racji przynależności Spaces do grupy IWG, która obecnie działa już w 120 państwach, klienci Spaces mogą korzystać z 3 tys. biznesowych klubów na całym świecie. Dogodność ta jest najczęściej doceniana przez małe i średnie firmy, które szybko i niskobudżetowo chcą wejść na inne, nowe rynki.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Spaces - biuro przy ul. Marszałkowskiej

  • Buduj społeczność, która stworzy unikalny rytm biurowego życia

Kultura Spaces opiera się na energii społeczności, którą skupia i rozwija dedykowany zespół. Spaces to kreatywne środowisko pracy o wyjątkowym duchu przedsiębiorczości. Dynamiczne przestrzenie pomagają myśleć, tworzyć i współpracować, a zespół obsługi zapewnia przyjazną atmosferę. Na ścianach części wspólnych znajdują się korkowe tablice, na których członkowie społeczności pozostawiają swoje wizytówki. Klientami Spaces są zarówno start-upy, jak i pracownicy wielkich korporacji, które wykorzystują elastyczne formy zatrudnienia jako pozapłacowy benefit. W takim środowisku nawet spontaniczna rozmowa przy ekspresie do kawy jest unikalnym doświadczeniem.

Poprzez liczne spotkania czy tzw. mentoring odwrócony dzielenie się pomysłami i wiedzą między pokoleniami czy zespołami o różnych kompetencjach pozwala spojrzeć na rzeczy z innej perspektywy, co jest najkrótszą drogą do nowych inspiracji.

Spaces - biuro przy ul. Marszałkowskiej, Warszawa

  • Zapach produktywności – czyli z badaniami bądź za pan brat

Zarówno pełen roślinnych akcentów, jasny i przestronny design, jak i sam zapach, który unosi się w biurach Spaces na całym świecie, są efektem analizy badań na temat przestrzeni do pracy.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Gary’ego E. Schwartza z Uniwersytetu w Arizonie, negatywne uczucia, takie jak rozdrażnienie, irytacja czy stres, można zwalczać za pomocą zapachu. Dlatego Spaces z okazji swojego 10-lecia stworzyło zapach podnoszący zadowolenie i produktywność pracowników. Spray Spirit de Travail, który powstał we współpracy z holenderską, lifestyle’ową marką Marie – Stella-Maris, można poczuć również w warszawskim biurze Spaces. Jego sekretem jest odpowiednie połączenie cytrusowych nut kalabryjskiej bergamotki i komponentów takich jak kora cynamonu, wetyweria i drzewo sandałowe. Terapia zapachem budzi pozytywne emocje, wywołując uczucie szczęścia oraz umożliwia relaks i zwiększenie wydajności pracowników.

IWG, do którego należy Spaces, nie tylko polega na zewnętrznych badaniach, ale również samo je organizuje. Od 10 lat IWG w trosce o swoich klientów zgłębia temat komfortu pracownika oraz przestrzeni do pracy. Wyniki tych badań wykorzystywane są do ulepszania strategii działania i budowania nowych biur w całej strukturze IWG.

  • Moc kawy i kolizji twórczych

Z eksperymentu cytowanego przez Harvard Business Review wynika, że jeżeli zwiększysz o 10% swoje interakcje z innymi pracownikami, twoja efektywność również może wzrosnąć o 10%. Takie spotkania, które najczęściej odbywają się przy ekspresie do kawy, nazywamy „kolizjami twórczymi”.

Prosta decyzja o tym, gdzie są umieszczane ekspresy do kawy, może zatem okazać się krytyczna w inżynierii takich kolizji. Dlatego właśnie kawiarnia z profesjonalnym baristą oraz przestrzeń socjalna współdzielona są sercem centrum biznesowego Spaces Marszałkowska. A sama kawa, którą na co dzień serwuje tu utalentowany barista, jest organiczna, podobnie jak wszystkie dania i przekąski podawane w tej sekcji. [1] Spaces, wywodząca się z Amsterdamu sieć z grupy IWG, działa globalnie w 48 krajach. Firma oferuje elastyczne przestrzenie biurowe dostosowane do potrzeb klientów, którzy mogą wynająć zarówno biurko na godziny, salę spotkań, jak i większe moduły biurowe dostępne w formule 24/7. Wyróżnikiem marki jest program członkowski, w ramach którego polscy klienci uprawnieni są do korzystania z ponad 3 tys. biur IWG na całym świecie. Lokalną adaptację globalnego konceptu Spaces wdrożyła i dostosowała na zasadzie build+design firma Tetris. W procesie poszukiwania samej lokalizacji biura Spaces doradzali eksperci JLL.

Spaces - biuro przy ul. Marszałkowskiej, Warszawa

[2] OFFICE SUPERSTAR to doroczny konkurs organizowany przez CBRE, który promuje organizacje nie tylko postrzegające biura jako miejsce pracy, ale także kreujące przestrzeń przyjazną i komfortową dla swoich pracowników.

Źródło: IWG, SPACES

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Prawo
Zwolnienie lekarskie na przełomie roku: jak prawidłowo rozliczyć wynagrodzenie i zasiłek chorobowy? [przykłady z praktyki] Jak długo można być na L4? Limit 14 czy 33 dni?

Wielkimi krokami zbliża się koniec 2025 roku ale sezon zwiększonej zachorowalności już trwa. Chłodniejsze dni, zmienna pogoda oraz wzrost infekcji wirusowych sprawiają, że w wielu firmach rośnie liczba pracowników korzystających ze zwolnień lekarskich. Przełom roku to jednak specyficzny moment, który rodzi wiele pytań dotyczących prawidłowego rozliczenia wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego oraz liczenia okresu zasiłkowego.

Ustawa o rynku kryptoaktywów – dlaczego musimy ją przyjąć i dlaczego nie w kształcie sprzed weta Prezydenta? Czy ustawą można zwalczyć oszustwa? Wyjaśnia adwokat

Rynek kryptoaktywów znajduje się dziś w punkcie zwrotnym, w którym unijne regulacje spotykają się z krajową praktyką legislacyjną i realnymi interesami przedsiębiorców oraz obywateli. Jako adwokat zajmujący się prawem nowych technologii i regulacjami finansowymi obserwuję ten proces nie przez pryzmat sporów politycznych, lecz przez skutki prawne, gospodarcze i systemowe, jakie niesie dla rynku i państwa.

Komunikat ZUS: Od 2026 r. nowy tytuł ubezpieczeń - 24 00. Marynarze będą mogli samodzielnie opłacać wszystkie składki. Jest możliwość wstecznego zapłacenia składek za lata 2021-2025

Od nowego roku wejdą w życie przepisy, które uregulują opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne przez marynarzy. Oznacza to utworzenie nowego tytułu do ubezpieczeń – 24 00. Dzięki temu marynarze, bez względu na banderę statku, będą mogli samodzielnie opłacać składki jako płatnicy. Nowe rozwiązania obejmą zarówno osoby, które pływają pod banderą państw trzecich, jak i tych zatrudnionych w krajach UE i EFTA. To krok, który ma uporządkować dotychczasowe zasady i ułatwić marynarzom dostęp do świadczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych. Z nowych regulacji skorzystać będzie mogło blisko 18 tys. osób.

Kupując nieruchomość możesz nie uchronić się przed długami zbywcy, nawet jeżeli sprawdziłeś księgę wieczystą. Komornik dopisze kolejnych wierzycieli i zlicytuje nowy dobytek

Pułapkę, w jaką można wpaść nabywając nieruchomość, pokazuje sprawa jednej z mieszkanek Poznania, która kupiła dom obciążony długami zbywcy nieruchomości, nie będąc świadoma tych długów, ponieważ nie były one ujawnione w księdze wieczystej nieruchomości. Teraz dom zlicytuje komornik, ponieważ ustawodawca pozostawił do tego „furtkę”.

REKLAMA

Plan urlopów na rok 2026 – obowiązki pracodawcy, zasady i terminy. Jak prawidłowo zaplanować urlopy pracowników?

Plan urlopów to obowiązkowy dokument u wielu pracodawców. Określa, kiedy pracownicy mogą skorzystać z bieżącego i zaległego urlopu wypoczynkowego. Wyjaśniamy, jakie zasady wynikają z Kodeksu pracy, kto może zrezygnować z tworzenia planu urlopów oraz jak prawidłowo zaplanować wypoczynek pracowników w 2026 roku.

Listonosz już nie zapuka i nie zostawi awizo? Od stycznia rewolucja w kontakcie z urzędami i doręczeniach listów!

Od 1 stycznia 2026 roku papierowe listy z urzędów będą rzadkością. Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło, że e-Doręczenia staną się podstawowym kanałem komunikacji podmiotów publicznych. Co to oznacza dla milionów Polaków i dlaczego warto działać już teraz?

Czy można podpisać umowę o pracę od 1 stycznia? Jak nie wpaść w kłopoty, gdy pierwszy dzień miesiąca to święto

Jak prawidłowo zawrzeć umowę o pracę? Czasami jeden dzień nie robi różnicy, ale w niektórych przypadkach może mieć z punktu widzenia pracownika duże znaczenie, choćby pod kątem zachowania ciągłości pracy. Jak więc postąpić, gdy pierwszym dniem miesiąca jest święto?

UOKiK: Play ma zapłacić ponad 108 mln zł kary za zabieranie klientom po 5 zł! Ponadto Prezes Tomasz Chróstny decyzją nakazuje Playowi zwrot pieniędzy klientom za nielegalne odbieranie rabatów - możesz odzyskać stracone zniżki!

Operator sieci Play musi zapłacić rekordową karę ponad 108 milionów złotych za stosowanie nieuczciwych praktyk wobec konsumentów. Prezes UOKiK uznał, że mechanizm odbierania rabatu za e-fakturę przy opóźnieniu w płatności to nielegalna kara umowna. Co więcej, firma będzie musiała zwrócić pieniądze wszystkim poszkodowanym klientom. Sprawdź, czy należy Ci się zwrot.

REKLAMA

RPO i UOKiK: Szokujące 9861 zł (3287 zł×3) opłaty za przyznanie świadczenia pielęgnacyjnego. To i tak lepiej niż 25 000 zł przy świadczeniu wspierającym. Płacą niepełnosprawni

Od miesięcy osoby niepełnosprawne informują o pobieraniu wysokich prowizji za wykonanie zadań pełnomocnika w postępowaniu o przyznaniu punktów poziomu potrzeby wsparcia (WZON) oraz przyznaniu świadczenia wspierającego (ZUS). Opłata pobierana od osób niepełnosprawnych z największymi deficytami w niesamodzielności może wynosić nawet równowartość świadczenia za 6 miesięcy. Powszechnie takie opłaty są traktowane jako naruszające zasady współżycia społecznego. Przy maksymalnej wysokości świadczenia wspierającego opłata "za załatwienie sprawy" może więc wynosić 4134 x 6 = 24 804 zł. Okazuje się, że podobne opłaty w wymiarze 3 miesięcy - 6 miesięcy są także za przyznanie świadczenia pielęgnacyjnego np. 9861 zł (3287 zł×3 miesiące).

Nowe prawo w rękach spadkobierców. Kogo dotyczą planowane zmiany?

Stwierdzenie nabycia spadku stanowi ważny dokument potwierdzający prawa spadkobiercy. Co jednak w sytuacji, gdy w obrocie prawnym pojawi się kilka takich dokumentów? Takie sytuacje się zdarzają i stanowią nie lada problem dla rodziny zmarłego. Czy nowe przepisy poprawią sytuację spadkobierców?

Zapisz się na newsletter
Najlepsze artykuły, najpoczytniejsze tematy, zmiany w prawie i porady. Skoncentrowana dawka wiadomości z różnych kategorii: prawo, księgowość, kadry, biznes, nieruchomości, pieniądze, edukacja. Zapisz się na nasz newsletter i bądź zawsze na czasie.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA