| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Tematy > urzędnik

Temat: urzędnik

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu urzędnik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące urzędnik.

W czym pomoże konsul?

Aktualizacja: 10.10.2014

Mało kto zdaje sobie sprawę czym poza wydawaniem paszportów, zajmują się urzędy konsularne. Urząd konsularny może pomóc nam w wielu trudnych sytuacjach, należy tylko wiedzieć jakie posiada uprawnienia na terytorium państwa goszczącego. Warto posiadać taką wiedzę, zwłaszcza gdy jedziemy do państwa obcego w którym nikt z bliskich na nas nie czeka. Przed wyjazdem dobrze jest także zapisać sobie numer telefonu alarmowego do konsulatu. »

Urząd „papierowy” czy „elektroniczny” – nowa instrukcja kancelaryjna

Aktualizacja: 08.03.2011

Postępowanie z dokumentacją elektroniczną, wymagania organizacyjne i techniczne systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, uporządkowanie postępowania z dokumentacją papierową, nowy sposób znakowania spraw – to treść nowej instrukcji kancelaryjnej dla dokumentacji powstającej i napływającej do urzędów. »

Odpowiedzialność majątkowa urzędników - ustawa opublikowana

Aktualizacja: 23.02.2011

W dniu 20 stycznia 2010 roku uchwalono ustawę o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych. Ustawa normuje odpowiedzialność funkcjonariuszy wobec Skarbu Państwa, jednostek samorządu i innych podmiotów odpowiedzialnych za szkodę powstałą przy wykonywaniu władzy publicznej z rażącym naruszeniem prawa. »

Warto dobrze przygotować się do pracy urzędnika

Aktualizacja: 21.12.2010

Służba przygotowawcza jest integralnym elementem kultury organizacyjnej i systemu rozwoju zawodowego pracowników administracji publicznej. Doświadczenia z funkcjonowania tej zasady doskonale sprawdzają się w administracji samorządowej. »

Obowiązek wydawania zaświadczenia przez organy JST

Aktualizacja: 21.12.2010

Organy administracji publicznej, z racji realizowania nałożonych na nie obowiązków, posiadają informacje, których potwierdzenia często potrzebują klienci urzędu. Potwierdzenie tych informacji następuje poprzez wydanie zaświadczenia. »

Kolejne umowy o pracę w służbie cywilnej

Aktualizacja: 27.08.2010

Czy po upływie umowy o pracę zawartej na okres 12 miesięcy z nowo przyjętym pracownikiem służby cywilnej (który wcześniej nie pracował w służbie cywilnej) można zawrzeć kolejną umowę na 12 miesięcy czy na dłuższy okres? »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

r.pr. Bartosz Drozdowicz

Specjalista prawa pracy i ekspert ds. negocjacji, autor bloga www.oprawiepracy.pl

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »