| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Umowy > Umowy w internecie > PayPal koniecznym narzędziem płatności internetowych?

PayPal koniecznym narzędziem płatności internetowych?

System Pay Pal został stworzony, aby umożliwić komfortowe dokonywanie i odbieranie płatności online. Oferuje klientom indywidualnym i firmom nowoczesne rozwiązania płatnicze. Jest wyjątkowo łatwy w obsłudze i całkowicie bezpieczny. Na całym świecie liczba aktywnych kont w systemie przekroczyła już 100 milionów. Jak zdobywa się takie zaufanie?

Pay Pal bez granic i zbędnych formalności

Do skorzystania z usług w systemie Pay Pal wystarczy mieć adres e-mail, konto w banku i urządzenie z dostępem do Internetu. Aktywne konto w systemie pozwala klientom błyskawicznie wysyłać, a firmom otrzymywać płatności za zakupione online towary lub usługi. Saldo konta zasila się przelewem z rachunku bankowego, innego konta Pay Pal lub za pomocą doładowania. Szczegółowe rozwiązania różnią się w zależności od kraju. Obecnie system działa w 190 krajach i ma 21 lokalnych serwisów internetowych.

Umożliwia to sklepom internetowym, serwisom aukcyjnym i innym firmom z branży e-commerce zdobycie klientów z całego świata. Ogromna popularność wśród konsumentów i firm wynika z prostoty dostępnych metod płatności i bezpieczeństwa rozliczeń. Klient nie ma dostępu do żadnych danych finansowych firmy poza adresem e-mail, a ochrona captcha weryfikuje, czy płaci realna osoba, czy transakcji próbował dokonać program komputerowy. Niewykluczone, że wkrótce będzie to najpopularniejszy system regulowania zobowiązań finansowych przez Internet.

Już niemal 1/4 sklepów internetowych w Polsce używa w relacjach biznesowych systemu Pay Pal, wykorzystując nowoczesne technologie, żeby klientom ułatwić zakupy, a sobie funkcjonowanie w świecie internetowego biznesu.

Zobacz również: Pliki cookies - co powinniśmy o nich wiedzieć?

Krótka historia - bogactwo możliwości

Historia PayPal rozpoczęła się w 1998 roku. Początkowo umożliwiał przesyłanie pieniędzy za pomocą telefonów komórkowych i pagerów, ale błyskawicznie wzbogacono go o możliwość dokonywania płatności przez stronę internetową, przeczuwając szanse, jakie stwarza Internet. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, czego dowodem jest zmarginalizowanie zaledwie w ciągu kilku lat konkurencyjnych systemów i zakupienie systemu przez serwis aukcyjny eBay.

Do Polski system zawitał w połowie 2005 roku, natychmiast budząc zainteresowanie firm planujących ekspansję w Internecie. Pozycję lidera rozliczeń online zyskał oferując zróżnicowane i funkcjonalne sposoby płatności. Sklep internetowy zainteresowany wprowadzeniem systemu płatności Pay Pal na swojej stronie ma do dyspozycji całą gamę opcji, począwszy od przelewów elektronicznych, płatności kartą kredytową, abonamentu lub wprost z salda konta w Pay Pal. Z punktu widzenia konsumentów mieszkających za granicą lub często podróżujących jest to rozwiązanie idealne. Naturalnym odruchem klientów podczas składania zamówienia na stronie internetowej sklepu zaczyna być poszukiwanie tej możliwości dokonania płatności za zakupy. Mogą kupować i zamawiać, gdziekolwiek jest dostęp do Internetu, również używając urządzeń mobilnych.

Prosta rejestracja - ukłon w stronę konsumenta

Rejestracja w systemie nie wymaga żadnych skomplikowanych działań. Wystarczy wejść na stronę serwisu i podać podstawowe dane osobowe, w tym aktualny adres emailowy. Będzie on stanowił identyfikator podczas dokonywania internetowych transakcji. Konto może założyć osoba prywatna lub firma. Weryfikacja odbywa się przez dokonanie symbolicznego przelewu z konta bankowego, potwierdzającego prawdziwość podanych danych. Ograniczenie w postaci możliwości posiadania w Pay Pal tylko jednego konta osobistego i jednego firmowego stanowi dodatkową ochronę i gwarantuje bezpieczeństwo systemu.

Polecamy: Umowy w Internecie

reklama

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Sembox

Agencja search engine marketing

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »