| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Praca > Zarobki > Zarobki w Polsce > Świadczenia dodatkowe dla pracowników w 2012 r.

Świadczenia dodatkowe dla pracowników w 2012 r.

Świadczenia dodatkowe w 2012 r. przyznaje pracownikom aż 87% firm. Pracodawcy najczęściej decydują się na finansowanie zatrudnionym kursów zawodowych.

Źródło: Raport „Polityka świadczeń dodatkowych w 2012 roku” wydany przez Sedlak & Sedlak

Czy pracownicy są zadowoleni ze świadczeń dodatkowych?

Zdecydowana większość firm nie monitoruje programu świadczeń. Jedynie 34% przedsiębiorstw kontroluje poziom zadowolenia pracowników z oferowanych im benefitów. – Jeśli firma decyduje się na wprowadzenie systemu świadczeń pozapłacowych, bardzo ważne jest monitorowanie jego skuteczności. W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy pracownicy w ogóle korzystają z przysługujących im benefitów. Jeśli nie, świadczenia dodatkowe mogą okazać się niepotrzebnym kosztem – komentuje Renata Kucharska-Kawalec z Sedlak & Sedlak. Spośród przedsiębiorstw, które monitorują poziom satysfakcji z oferowanych świadczeń, najwięcej – bo aż 74% – przeprowadza tego rodzaju badanie raz do roku.

Częstotliwość przeprowadzania badań poziomu satysfakcji ze świadczeń dodatkowych

Źródło: Raport „Polityka świadczeń dodatkowych w 2012 roku” wydany przez Sedlak & Sedlak

O raporcie

Raport „Polityka świadczeń dodatkowych w 2012 roku”, został wydany w lipcu 2012 przez Sedlak & Sedlak. Raport zawiera informacje na temat oferty świadczeń dodatkowych, wartości pakietów świadczeń oraz dane dotyczące zarządzania systemem benefitów. W tegorocznej, a zarazem pierwszej edycji badania wzięło udział 144 przedsiębiorstw z całej Polski.

Polecamy serwis: Praca

reklama

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

ifirma.pl

Mała księgowość internetowa ifirma.pl

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »