| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Konsument w sieci > Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego (wzór)

Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego (wzór)

Typową sytuacją, w której możemy zgłosić sprzeciw, jest przetwarzanie naszych danych w celach marketingowych. Za tym celem mogą się kryć rozmaite praktyki o różnym stopniu ingerencji w prywatność: od okazjonalnej wysyłki reklamowego mailingu na nasz adres, przez zbieranie okruchów naszych danych z różnych źródeł i tworzenie spójnego profilu, po monitorowanie naszej lokalizacji i analizowanie historii transakcji.

[nadawca]                                                                                                                                                                                                                                                                        [miejsce i data]

[odbiorca]

Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego

Szanowni Państwo,

[w tym miejscu krótko opisujemy relację łączącą nas z administratorem, np. jestem klientem Państwa sklepu internetowego i otrzymuję na adres e-mail ________ maile od Państwa o charakterze marketingowym]

Na podstawie art. 21 ust. 2 RODO wnoszę sprzeciw wobec przetwarzania przez Państwa moich danych osobowych w celach marketingowych.

Z poważaniem

[podpis]

Polecamy: RODO. Ochrona danych osobowych. Przewodnik po zmianach

Czytaj także

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Liferay

Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga przedsiębiorstwom kreować doświadczenia cyfrowe poprzez komputery, urządzenia mobilne i inne punkty kontaktu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »