Aktualizacja: 13.07.2017
Obuwie można zareklamować na podstawie niezgodności towaru z umową u sprzedawcy lub u producenta. Taka niezgodność może się pojawić np. gdy okaże się, że but jest uszkodzony. Reklamację można złożyć na dwóch podstawach: gwarancji producenta lub rękojmi za wady towar »
Aktualizacja: 30.08.2012
Reklamacja to jedno z podstawowych uprawnień każdego konsumenta. Jednym z częściej reklamowanych produktów jest obuwie. Kiedy udać się do sprzedawcy z reklamacją? Co napisać w treści reklamacji? Czytaj w Vademecum WieszJaka. »
Co napisać w reklamacji butów?
Aktualizacja: 30.08.2012
Reklamacja nie jest sformalizowanym pismem, które tak jak pozew musi zawierać określone elementy. Niemniej jednak dobrze napisana reklamacja może ułatwić nam dochodzenie naszych praw. Co warto zawrzeć w reklamacji butów? »
Aktualizacja: 26.07.2011
Przy reklamacji konsumenci mogą wybrać spośród dwóch uprawnień: bezpłatna naprawa lub bezpłatna wymiana wadliwego towaru. Co jednak w sytuacji, gdy sprzedawca każe nam wybrać inny produkt? »
Aktualizacja: 03.11.2011
Kilka miesięcy temu kupiłem buty, które teraz się popsuły. Niestety sprzedawca reklamacji nie chce przyjąć dopóki nie przedstawię paragonu, który mi się zagubił. Co zrobić? »
Poradnik na zimę: reklamacja butów
Aktualizacja: 26.07.2011
Za nami pierwszy atak zimy. Większość z nas czekała chwila prawdy: czy nasze buty wytrzymają zimowe warunki? Tym, którzy srodze się zawiedli polecamy zapoznać się z garścią praktycznych porad dotyczących reklamacji. »
Co zrobić, gdy reklamacja butów się przedłuża?
Aktualizacja: 26.07.2011
Oddałem buty do reklamacji, która została uwzględniona. Niestety od tej chwili minął już miesiąc, a buty nadal nie zostały naprawione. Ile czasu ma sprzedawca na załatwienie reklamacji? »
Buty z przeceny – czy można je reklamować?
Aktualizacja: 26.07.2011
Chciałam ostatnio zareklamować buty, które kupiłam na przecenie. Sprzedawca powiedział mi, że taki towar nie podlega reklamacji, o czym podobno informował w trakcie promocji. »
Czy za małe buty można zwrócić do sklepu?
Aktualizacja: 26.07.2011
Kupione buty w domu okazały się zbyt małe. W sklepie powiedziano, że nie jest możliwy zwrot towaru. Czy to aby jest zgodne z prawem? »
Wymień roczne buty na nowe i to za darmo – masz takie prawo
Aktualizacja: 26.07.2011
Mając podstawy do reklamacji możesz spokojnie domagać się wymiany towaru na nowy, wolny od wad. Jeżeli reklamacja jest zasadna, sprzedawca musi dokonać tego bezpłatnie. Nawet w przypadku butów, które nosisz od ponad roku. »
Reklamacja butów – cz. 4: procedura reklamacyjna
Aktualizacja: 03.11.2011
Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów, z którymi borykają się konsumenci. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy. Procedura reklamacyjna. »
Reklamacja butów – cz. 3: reklamacja wkrótce po zakupie
Aktualizacja: 25.07.2011
Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów konsumentów. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy. Domniemanie odpowiedzialności sprzedawcy. »
Reklamacja obuwia – cz. 2: podstawa reklamacji
Aktualizacja: 25.07.2011
Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów konsumentów. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy. Jakie są podstawy reklamacji. »
Aktualizacja: 25.07.2011
Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów, z którymi borykają się konsumenci. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy i czego należy się wystrzegać. Część pierwsza: gwarancja a odpowiedzialność sprzedawcy. »
Reklamacja obuwia zimowego może być skuteczna
Aktualizacja: 25.07.2011
Reklamacja obuwia zimowego może być często dla konsumenta trudnym zadaniem. Kupujemy je z nadzieją, że dzięki temu będziemy mogli przejść przez zimę suchą nogą. Co jednak w sytuacji, gdy buty zaczną przemakać? »
Świadczenie kompensacyjne dla pacjentów – projekt ustawy
Praktyczne publikacje dla przedsiębiorców, księgowych, doradców podatkowych i kandydatów na doradców podatkowych.
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »