| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: odpowiedź na reklamację

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu odpowiedź na reklamację. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące odpowiedź na reklamację.

Powakacyjne reklamacje - jak i kiedy?

Aktualizacja: 25.08.2016

Co zrobić, gdy w czasie wakacji zagubiliśmy bagaż, a wybrany obiekt nie spełniał wymogów czterogwiazdkowego hotelu? Pamiętajmy, że w wielu przypadkach przysługuje nam reklamacja. »

Reklamacja usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach

Aktualizacja: 17.06.2014

Nowe zasady wnoszenia reklamacji usług telekomunikacyjnych wprowadza rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych. Jak złożyć reklamację usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach? »

Reklamacja wycieczki turystycznej

Aktualizacja: 18.07.2013

Reklamacja wycieczki turystycznej jest możliwa w ściśle określonych przypadkach. W związku z obecnym okresem urlopowym, warto jest wiedzieć, kiedy można reklamować zakupiony przez nas wyjazd wakacyjny i czego można żądać od organizatora wycieczki. »

Co odpowiedzieć sprzedawcy?

Aktualizacja: 11.10.2011

Sprzedawca przy reklamacji wylicza powody, które sprawiają że nie może przyjąć naszego pisma do rozpatrzenia. Co mu wtedy odpowiedzieć? Przeczytaj poniższy tekst. »

Gwarancja konsumencka – kompendium

Aktualizacja: 03.10.2011

Gwarancja to bardzo ważny dla konsumentów dodatek do kupowanych produktów. Czy jednak tak powinno być naprawdę? Co warto wiedzieć o gwarancji? »

Reklamacja leasingowanego samochodu

Aktualizacja: 17.10.2011

Przy leasingu samochodu prawo jego własności pozostaje przy firmie leasingowej. Czy zatem leasingobiorca może wykonywać uprawnienia reklamacyjne? »

Przedłużająca się naprawa gwarancyjna – co zrobić?

Aktualizacja: 03.10.2011

Reklamacja na podstawie gwarancji może powodować wiele kłopotów. Co zrobić w sytuacji, gdy naprawa gwarancyjna jest nieskuteczna albo się przedłuża? »

Brak odpowiedzi na reklamację

Aktualizacja: 18.01.2010

Ostatnio złożyłam reklamację dotyczącą rachunku telefonicznego. Minął już miesiąc, a ja nadal nie otrzymałam odpowiedzi. Co w takiej sytuacji powinnam zrobić? Czy w przypadku braku odpowiedzi na reklamację uznaje się, że została ona pozytywnie rozpatrzona? »

Odpowiedź na reklamację po 14 dniach

Aktualizacja: 12.07.2011

Kupiłam kurtkę w jednym ze sklepów firmowych. Po 6 miesiącach noszenia jej podszewka wytarła się i wyglądało to bardzo nieładnie. Złożyłam reklamacje i zażądałam wymiany na nową.  Reklamacja została odrzucana. Nie otrzymałam jednak żadnej odpowiedzi. Poznałam decyzje dopiero kiedy sama poszłam do sklepu. Było to 16 dnia od momentu złożenia reklamacji. Czy nie jest to za długi okres na rozpatrzenie reklamacji? »

Kto udziela odpowiedzi na reklamacje

Aktualizacja: 17.10.2011

Jakiś czas temu kupiłam torebkę ze skóry naturalnej. Po miesiącu użytkowania torebka miała znaczne otarcia, czego nigdy wcześniej nie widziałam na produktach tego typu. Gdy złożyłam reklamacje, właściciel sklepu odpisał mi, że to otarcie jest naturalnym wynikiem użytkowania i nie jest możliwa wymiana. Czy powinnam dostać odpowiedź od producenta na piśmie czy ze sklepu, w którym zakupiłam towar? »

Dwa tygodnie na odpowiedź

Aktualizacja: 12.07.2011

Złożyłeś do sprzedawcy reklamację i nie wiesz jak długo masz czekać na odpowiedź? Słyszałeś, że sprzedawca ma 14 dni na udzielenie odpowiedzi? Sprawdź czy jest to prawda. »

Termin na odpowiedź od poczty

Aktualizacja: 14.07.2011

Zareklamowałem usługę pocztową, ponieważ w ogóle nie została ona wykonana. Od momentu wysłania paczki minęły cztery tygodnie, a adresat nadal jej nie otrzymał. Jak długo mam czekać na odpowiedź od poczty? »

W jakim terminie operator telekomunikacyjny powinien odpowiedzieć na reklamację

Aktualizacja: 12.07.2011

Operator telekomunikacyjny po otrzymaniu reklamacji od konsumenta ma obowiązek odpowiedzieć na nią. Ważne jest również to w jakim czasie tego dokona. Przepisy wskazują, że powinno to nastąpić w ciągu 30 dni od momentu jej złożenia. »

Jak sporządzić reklamację do sprzedawcy?

Aktualizacja: 18.07.2011

Każdy wie, że w przypadku, gdy jakaś rzecz się popsuje, to można na nią złożyć reklamację do sprzedawcy. Problem pojawia się kiedy trzeba ją sporządzić. Telefon do sklepu z informacją, że nasz sprzęt nie działa może czasem nie wystarczyć. Dobrze jest wiedzieć o kilku podstawowych rzeczach, o których należy pamiętać podczas reklamowania towaru niezgodnego z umową. »

Czy brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji

Aktualizacja: 03.11.2011

Kupiłem kolekcję płyt DVD. Po rozpakowaniu ich w domu okazało się, że część z nich jest pusta. Złożyłem więc reklamację u sprzedawcy domagając się w niej wymiany wadliwych płyt na nowe. Sprzedawca poinformował mnie, że w ciągu dwóch tygodni otrzymam odpowiedź. Minął już prawie miesiąc i nadal nie mam żadnej informacji od sprzedawcy. Czy brak odpowiedzi oznacza, że moja reklamacja została uwzględniona?  »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Dremel

BIG ON DETAIL

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »