| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Konsument w sieci > Sprawdzenie rzeczy zakupionej w sklepie internetowym

Sprawdzenie rzeczy zakupionej w sklepie internetowym

Zakupiłam prostownicę z lokówką na allegro. Po sprawdzeniu okazało się że niestety nie działa w odpowiedni sposób. Zwróciłam towar następnego dnia od momentu jego odebrania. Sprzedawca poinformował mnie, że zwrot nie zostanie przyjęty ponieważ on nie odpowiada za dane które podaje producent i nie jest to jego wina że efekt nie jest taki jak w opisie, a poza tym towar został odpakowany i użyty. Czy w takiej sytuacji mogę się domagać zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni? Czy mam prawo wypróbować zakupiony towar?


◀ powrót do artykułu

Można odstąpić od umowy zawartej na odległość, czyli m.in. za pośrednictwem Internetu w ciągu 10 dni /www.sxc.hu

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Paulina Piekarska

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »