REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Umowa stała o wykonywanie remontów - WZÓR UMOWY

Piotr Chmiel

REKLAMA

Na podstawie umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przez czas określony w umowie do wykonywania remontów oraz czynności konserwacyjnych. W zamian otrzymuje wynagrodzenie.

POBIERZ BEZPŁATNY WZÓR: Umowa stała o wykonywanie remontów

REKLAMA


UMOWA STAŁA O WYKONYWANIE ROBÓT REMONTOWYCH I KONSERWACJI


Zawarta w dniu ........................ w....................................................... pomiędzy:


.................................................................... z siedzibą w .......................................................... przy ul. .................................................................................. reprezentowanym przez:

1.      .........................................................................................................................

2.      .........................................................................................................................  zwanym w treści umowy Zamawiającym, z jednej strony,

a

Dalszy ciąg materiału pod wideo

...............................................................................z siedzibą (ew. zamieszkałym) w ........................................................................................................................... , przy ul. ..................................................................................................................................... reprezentowanym przez:

1.      ........................................................................................................

2.      ......................................................................................................... zwanym w treści umowy Wykonawcą, z drugiej strony, zawarta została umowa treści następującej:


§ 1

REKLAMA

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania konserwację i re­monty .................................................................. zainstalowanych w obiekcie ........................................... przy ul. ............................................. w ........................................................................................... .

2.   Podstawą zawarcia umowy jest zlecenie Zamawiającego nr ...................... z dnia .......................................................................................................................................................... .

3.      Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością.

§ 2

1. Umowa niniejsza obowiązuje od dnia ............................ do dnia wypowiedzenia jej przez którąkolwiek ze stron.

2. Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem ............................. miesięcznego okresu wypowiedzenia.

3. Wykonawca może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypad­ku eksploatacji niezgodnej z założeniami instrukcji obsługi przedmiotu konserwacji, a także w przypadku stwierdzenia dokonania naprawy w zakresie zleconym Wykona­wcy — przez osobę nieuprawnioną.

§ 3

REKLAMA

1. Wykonawca przeprowadzać będzie czynności konserwacyjne ..................................................... polegające na ............................................................ zgodnie z wymogami instrukcji obsługi technicznej i eksploatacji.

2. Materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania czynności konserwacyjnych dostarczać będzie ............................................................................................................................................... .

3. Koszty materiałów, o których mowa w pkt. 2 rozliczane będą przez strony w sposób następujący .....................................................................

§ 4

1. Wykonawca dokonywał będzie okresowych remontów .......................................................... w terminach zgodnych z instrukcją obsługi — w terminach .............................. (półrocznych, miesięcznych).

2.      Części zamienne niezbędne do przeprowadzania remontów dostarczy ................................. na koszt ........................................................................................................................................... .

§ 5

1. Wykonawca podejmuje się usuwania nieprzewidzianych awarii........................... zgłoszonych w dni robocze w godzinach ..................................................... w sposób następujący .......................................................................................................................................................... .

2. Wykonawca podejmuje się usunięcia awarii w terminie ............................ (godzin, dni) od chwili zgłoszenia.

§ 6

Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za wykonanie prac będących przed­miotem umowy wynosić będzie:

1. za czynności konserwacyjne w wys. .................................. na podstawie .......................................................................................................................................................... .

2. za wykonywanie remontów w wys. ......................................................................... na podstawie .......................................................................................................................................................... .

3. za usuwanie doraźnych awarii w wys. ................................ na podstawie .................................. .


§ 7

Zamawiający zobowiązuje się do dokonania zapłaty za prace określone w § 6 umo­wy w terminie ................................ dni od daty ich zakończenia (ew. od daty otrzymania faktury) na konto Wykonawcy w .................................. nr .........................................

§ 8

Zamawiający zobowiązuje się do:

1. Zapewnienia Wykonawcy dostępu do ............................................................................. w sposób umożliwiający prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem umowy (ew. pomosty, drabiny, nadzór energetyczny),

2. Zapewnienie Wykonawcy na czas wykonywania prac odpowiedniego pomiesz­czenia na składowanie materiałów, urządzeń, narzędzi,

3. Pisemnego powiadomienia Wykonawcy o planowanym wyłączeniu ................... .................................. z eksploatacji w terminie ................................ dni przed dniem wyłączenia,

4.      Niedokonywania żadnych zmian i przeróbek w urządzeniach, których dotyczy przedmiot umowy.

§ 9

1. Ze strony Wykonawcy prace będące przedmiotem zlecenia prowadzić będzie .......................................................................................................................................................... .

tel. służbowy .................................................................................................................................... .

2. Przedstawicielem Zamawiającego, upoważnionym do podpisywania doku­mentów   stanowiących   podstawę   rozliczeń   wykonanych   robót   jest .......................................................................................................................................................... .

§ 10

W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy będą miały zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

§ 11

Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.

§ 12

Wszelkie spory na tle wykonania niniejszej umowy strony poddają rozpoznaniu właściwym rzeczowo sądom powszechnym.

§ 13

Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

                                                                                       

..................................................                                            ..............................................
         Zamawiający                                                                        Wykonawca

POBIERZ BEZPŁATNY WZÓR: Umowa stała o wykonywanie remontów

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Wynagrodzenie minimalne 2023 [quiz]
certificate
Jak zdobyć Certyfikat:
  • Czytaj artykuły
  • Rozwiązuj testy
  • Zdobądź certyfikat
1/15
Kiedy będą miały miejsce podwyżki minimalnego wynagrodzenia w 2023 roku?
od 1 stycznia i od 1 lipca
od 1 stycznia i od 1 czerwca
od 1 lutego i od 1 lipca
Następne
Prawo
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Renta wdowia. 15 pytań i odpowiedzi, które warto znać

Renta wdowia jako nowe świadczenie wzbudza wiele pytań. Przygotowaliśmy kompendium wiedzy w postaci 15 pytań i odpowiedzi, które pomogą zrozumieć, komu i na jakich zasadach przysługuje to świadczenie. Sprawdź, jakie dokumenty są wymagane, gdzie złożyć wniosek i kiedy można liczyć na wypłatę.

1700 złotych miesięcznie. To świadczenie zastąpi 800 plus i 300 plus. Ma być przyznawane bez względu na wiek i dochód

1700 złotych miesięcznie bezwarunkowego świadczenia dla wszystkich. Bez względu na wiek, dochód i sytuację zawodową. Jednak konsekwencją będzie likwidacja innych programów pomocowych, w tym 800 plus. Czy to się opłaci Polakom?

Zasiłek pielęgnacyjny. Jaka kwota w 2025 i 2026 r.? Znamy stawki

Zasiłek pielęgnacyjny. Jaka kwota w 2025 i 2026 r.? Znamy stawki. Komu przysługuje zasiłek pielęgnacyjny? Jak odbywa się weryfikacja tego świadczenia?

Nowy obowiązek pracodawców. Dodatkowe dokumenty w dokumentacji pracowniczej. Zmiany będą obowiązywały od marca 2025 roku

Od marca 2025 roku pracownicy będą mogli skorzystać z nowego uprawnienia. Pociągnie do za sobą konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji pracowniczej. W części B akt osobowych trzeba będzie przechowywać nowe dokumenty.

REKLAMA

Niższe ceny prądu w I kwartale 2025 roku tylko z tym oświadczeniem. Trzeba złożyć do końca stycznia. Opublikowano nowy wzór

Niższe ceny prądu dla podmiotów uprawnionych w I kwartale 2025 roku tylko z tym oświadczeniem. W końcu opublikowano nowy wzór. Trzeba je złożyć do końca stycznia. Zawiera aż cztery strony, ale z wypełnieniem go nie powinno być problemów.

Wybory prezydenckie odbędą się 18 maja 2025 r. Oto najważniejsze terminy!

W Dzienniku Ustaw zostało opublikowane Postanowienie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 15 stycznia 2025 r. w sprawie zarządzenia wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Data wyborów prezydenckich została wyznaczona na niedzielę dnia 18 maja 2025 r.

Pacjent ze znaczną niepełnosprawnością. Jak zadbać o swoje prawa?

Osoby niepełnosprawne w stopniu znacznym mają prawo do świadczeń z NFZ poza kolejnością. Co robić, gdy placówka nie respektuje tych przepisów? Ministerstwo Zdrowia odpowiada na ważną interpelację.

FUS: Niby jest stabilnie, ale tendencje są deficytowe. ZUS przedstawił prognozę na lata 2025-2029

W Polsce zmienia się struktura osób pracujących i tych, które zakończyły aktywność zawodową w związku z przejściem na emeryturę lub pobieraniem innych świadczeń. Powoduje to, że Fundusz Ubezpieczeń Społecznych wykazuje tendencje deficytowe, chociaż pozostaje stabilny – wynika z przedstawionej przez ZUS prognozy funduszu na lata 2025-2029.

REKLAMA

Uzupełniający urlop macierzyński. Jaka będzie treść wniosku o urlop i jakie trzeba będzie dołączyć załączniki

Będzie nowe rozporządzenie regulujące kwestie dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem. Wiadomo już, co będzie musiał zawierać wniosek o uzupełniający urlop macierzyński i jakie załączniki trzeba będzie dołączyć do wniosku.

Czy rozróżniasz: mDowód, e-dowód, dowód osobisty, dowód cyfrowy i elektroniczny. Czym są i jakie mają funkcje?

Ministerstwo Cyfryzacji wyjaśniało w komunikacie, jakie są podobieństwa i różnice pomiędzy mDowodem, e-dowodem, dowodem osobistym, dowodem cyfrowym i dowodem elektronicznym. Wskazało też jakie funkcje pełnią te dokumenty.

REKLAMA