REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Pracowniczy kontrakt menedżerski - WZÓR UMOWY

Redakcja

REKLAMA

Kontrakt menedżerski to powszechnie stosowana forma zatrudnienia kadry menedżerskiej w spółkach.

Pracowniczy kontrakt menedżerski zawarty w dniu 13.04.2008 r. w Poznaniu pomiędzy:

REKLAMA

REKLAMA

1. Polinvest spółka z o.o., z siedzibą w Poznaniu ul. Głównej 8, zwaną dalej Spółką, reprezentowaną przez:

1) Kazimierza Boronia – Prezesa zarządu,
2) Justynę Zapolską – Członka zarządu,

a

REKLAMA

2. Michał Olszewski, zamieszkałym w Poznaniu przy ul. Dworcowej 4 m. 78, legitymującym się dowodem osobistym, zwanym dalej Zarządcą.
o następującej treści:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

§ 1.

Spółka powierza, a Zarządca zobowiązuje się do kierowania i prowadzenia spraw Oddziału Spółki usytuowanego w Poznaniu przy ul. Józefa Piłsudskiego 12, na warunkach określonych w niniejszej umowie.

§ 2.

Do obowiązków Zarządcy należy w szczególności:
1) kierowanie oddziałem Spółki i reprezentowanie go w granicach określonych w pełnomocnictwie wystawionym Zarządcy przez Zarząd Spółki, którego kopia stanowi załącznik do niniejszej umowy.
2) wytyczanie strategii działania oddziału oraz opracowywanie i przekazywanie zasadniczych kierunków rozwoju,
3) zapewnienie rzetelnego i efektywnego systemu planowania,
4) zapewnienie efektywnej i racjonalnej organizacji pracy oddziału, poprzez wdrażanie właściwych struktur i procesów, prowadzenie efektywnego zarządzania i zapewnienie należytej obsługi klientów,
5) zarządzanie zasobami ludzkimi w oddziale w sposób zapewniający ich odpowiednią jakość, właściwą obsadę kadrową i ciągłość kadr o odpowiednich kompetencjach,
6) zapewnienie ciągłego i sprawnego funkcjonowania oddziału, w tym właściwych warunków pracy, sprawnego zaplecza informatycznego i bezpieczeństwa informacji oraz ogólnego bezpieczeństwa pracy oddziału,
7) zapewnienie realizacji zadań inwestycyjnych oraz remontów i modernizacji oddziału,
8) kształtowanie poprawnych relacji z otoczeniem Spółki i jej klientami strategicznymi,
9) nadzór nad działalnością marketingową i promocyjną oddziału,
10) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w granicach udzielonego pełnomocnictwa,
11) koordynowanie i nadzór nad działalnością oddziału.

§ 3.

1. Zarządca wykonuje swoje obowiązki w pełnym wymiarze czasu pracy
2. Zarządca powinien wykonywać swoje obowiązki w czasie, w jakim wymaga tego dobro Spółki, z uwzględnieniem obowiązujących norm czasu pracy i gwarancji w zakresie wypoczynku.
3. Wykonywanie obowiązków Zarządcy powinna cechować należyta staranność i dbałość o interesy Spółki.

§ 4.

1. Zarządcy przysługuje, za wykonywane na rzecz Spółki czynności, wynagrodzenie miesięczne w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).

2. Zarządcy przysługuje również premia kwartalna w wysokości jednego miesięcznego wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1. Premia wypłacana będzie cztery razy do roku wraz z wynagrodzeniem na koniec każdego kwartału.

3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, będzie wypłacane nie później niż do 10. dnia miesiąca następującego po miesiącu, za które przysługuje, na podstawie wcześniejszej faktury wystawionej przez Zarząd Spółki.

4. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, będzie podwyższane raz w roku - tj. 1 marca roku następnego o średnioroczny wskaźnik stopy inflacji opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny.

5. Pierwsza podwyżka wynagrodzenia będzie miała miejsce 13.10.2008 r.

§5.

1. Zarządcy w czasie trwania umowy przysługuje prawo do:
1) bezpłatnego korzystania z samochodu będącego własnością Spółki,
2) zwrotu kosztów poniesionych w związku z pełnionymi obowiązkami zgodnie z zasadami podróży służbowych obowiązującymi w Spółce.

2. Spółka będzie wywiązywać się z ciążących na niej obowiązków z zakresu polskiego prawa podatkowego i prawa ubezpieczeń społecznych, które to obowiązki wynikają z zawarcia niniejszej umowy.

§ 6.

1. Zarządcy przysługuje prawo do płatnego urlopu wypoczynkowego w wymiarze 26 dni w ciągu roku kalendarzowego, nie wliczając w to niedziel, sobót oraz świąt państwowych.

2. Zarządca będzie każdorazowo ustalać terminy wykorzystania urlopu, o którym mowa w ust. 1, z Zarządem Spółki. Zarząd Spółki uwzględniając interes Spółki, w miarę możliwości zatwierdzi terminy wykorzystania urlopu proponowane przez Zarządcę.

§ 7.

Zarządca nie może bez zgody Zarządu Spółki zatrudniać się w jakiejkolwiek firmie, świadczyć na jej rzecz usług bezpośrednio lub pośrednio, niezależnie od rodzaju stosunku prawnego, którego podstawą byłoby zatrudnienie lub świadczenie usług.

§ 8.

1. Zarządca zobowiązuje się do powstrzymania się od prowadzenia działalności konkurencyjnej wobec Spółki.

2. Przez działalność konkurencyjną strony rozumieją wszelką działalność, bez względu na jej rozmiar, która jest zbieżna z zakresem działania Spółki, w szczególności jeżeli jej prowadzenie może wpłynąć na sytuację rynkową lub wyniki finansowe Spółki.

§9.

1. Zarządca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszelkie informacje techniczne, technologiczne, handlowe i organizacyjne Spółki i jej oddziałów niepodane do wiadomości publicznej.
2. Zakaz ujawniania informacji, o których mowa w ust. 1, obowiązuje również po rozwiązaniu niniejszej umowy.

§ 10.

W dniu rozwiązania umowy Zarządca zobowiązany jest zwrócić wszelkie przedmioty powierzone mu przez Spółkę lub jej oddziały, wszystkie dokumenty związane z wykonywaniem obowiązków wynikających z umowy, a w szczególności spisy klientów, notatki, jak również wszelkie kopie tych dokumentów.

§ 11.

Umowa zostaje zawarta na okres 5 lat, licząc od dnia jej zawarcia.

§ 12.

1. Rozwiązanie umowy przed upływem okresu, o którym mowa w § 11, może nastąpić:

1) w każdym czasie przez jedną ze stron z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia,
2) w trybie natychmiastowym, przez Spółkę, w przypadku naruszania przez Zarządcę zakazu konkurencji, o którym mowa w § 8, lub ujawnienia informacji, o których mowa w § 9, a także w innych przypadkach określonych w art. 52 kodeksu pracy,
3) przez zgodne oświadczenie woli stron, z dowolnie ustaloną datą.

2. W przypadku rozwiązania umowy za wypowiedzeniem przez którąkolwiek ze stron Spółka zastrzega sobie możliwość zawieszenia Zarządcy w wykonywaniu obowiązków w okresie wypowiedzenia, z zachowaniem prawa do wynagrodzenia.

§ 13.

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 14.

W kwestiach nieuregulowanych w niniejszej umowie stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

Spółka Zarządca

..................................................

POBIERZ WZÓR: Kontrakt menedżerski

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Prawo
Orzeczenie o niepełnosprawności dziecka. Lista praw i świadczeń na 2026 rok

Orzeczenie o niepełnosprawności dziecka to ważny dokument, który uprawnia do wielu ulg, świadczeń i przywilejów. Jakich? Oto najważniejsze formy wsparcia i kwoty na 2026 rok.

Ujawniamy! Świadczenie wspierające. Znamy wytyczne dla WZON. I ograniczenia dla seniorów z niskiego kwalifikatora WC-C

Infor.pl publikuje dokument Wytycznych dla WZON z grudnia 2024 r. sygnowany godłem Ministerstwa Rodziny z pismem przewodnim Pełnomocnika do Spraw Osób Niepełnosprawnych. Dokument otrzymaliśmy od czytelników. Jest opatrzony odpowiednim podpisem elektronicznym, ale zwróciliśmy się do Ministerstwa Rodziny i Pełnomocnika prosząc o potwierdzenie jego autentyczności. Od roku środowisko osób niepełnosprawnych huczy mitami o dokumencie Wytycznych - że każda starsza osoba jest ograniczana w 9 czynnościach testu niesamodzielności do niskiego kwalifikatora WC-C, co zaniża wysokość świadczenia wspierającego. Podstawowe pytanie jest takie - czy to jest prawda?

Od stycznia 2026 r. wchodzi w życie obowiązek oznakowania ścian oddzielenia przeciwpożarowego. Jakich budynków dotyczy?

Od 1 stycznia 2026 r. oznakowanie miejsca połączenia ściany oddzielenia przeciwpożarowego ze ścianą zewnętrzną oraz z dachem staje się obowiązkowe w obiektach handlowych, produkcyjnych i magazynowych - przypomniał w rozmowie z PAP rzecznik prasowy KG PSP st. bryg. Karol Kierzkowski.

Państwo nie może działać przeciwko swoim obywatelom, orzekł sąd. ZUS nie może pozbawiać prawa do zasiłku przez jedno wyjście z domu

Kontrola prawidłowości korzystania ze zwolnień lekarskich to temat, który budzi wiele emocji. Z jednej strony ZUS mówi o nadużywaniu świadczeń i zapowiada wzmożone kontrole, z drugiej ubezpieczeni czują się prześladowani i traktowani niesprawiedliwie.

REKLAMA

Czy promocje w Black Friday są opłacalne?

Czy promocje w Black Friday są opłacalne? Okazuje się, że według najnowszych badań promocje oferowane w ramach Black Friday są uważane za opłacalne przez 47,6% dorosłych Polaków. Przeciwnego zdania jest 29% rodaków, a 23,4% nie ma jeszcze wyrobionej opinii w tym temacie. Korzyści z corocznych akcji rabatowych widzą głównie osoby w wieku 35-44 lat i z dochodami powyżej 9 tys. zł netto. Nie dostrzegają zysków z tego typu obniżek przede wszystkim seniorzy i konsumenci uzyskujący co miesiąc 5000-6999 zł na rękę.

Nowe limity dorabiania do emerytury i renty od grudnia 2025 r. Kto i ile może dorobić bez zmniejszenia lub zawieszenia świadczenia z ZUS?

Jest to bardzo ważna informacja dla rencistów i wcześniejszych emerytów, którzy dorabiają do swoich świadczeń. Od 1 grudnia 2025 r. zmieniają się graniczne kwoty przychodu, które powodują zmniejszenie lub zawieszenie świadczeń (emerytur i rent) z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Limity te będą wyższe niż w poprzednich trzech miesiącach. Bezpieczny próg przychodu (do którego można zarabiać bez obawy o zmniejszenie lub zawieszenie emerytury lub renty) wzrośnie o 16,10 zł, do kwoty 6 140,20 zł brutto. A górna granica zwiększy się o 30 zł i wyniesie 11 403,30 zł brutto. Zarobki powyżej tej kwoty w grudniu 2025 r., styczniu i lutym 2026 r. sprawią, że ZUS zawiesi emeryturę lub rentę.

Nie opiekujesz się rodzicami? Stracisz spadek. Samorządy mają dość utrzymywania seniorów i domagają się zwrotu ponoszonych kosztów

Kto powinien ponosić koszt pobytu mieszkańca w DPS? Przepisy jasno wskazują kolejność. Niestety regulacje te narażają samorządy na ogromne koszty, których nigdy nie mogą odzyskać, nawet jest pensjonariusz posiada duży majątek.

Od umowy zlecenia czasami nie płaci się podatku według skali. Od czego to zależy? Warto znać przepisy, by nie popełnić tego błędu

W 2026 roku umowy cywilnoprawne, w tym umowa zlecenia, mają znaleźć się pod specjalnym nadzorem organów Państwowej Inspekcji Pracy. Warto więc pamiętać o tym, że czasami ich rozliczanie podlega szczególnym zasadom.

REKLAMA

Czy chory pracownik musi przywieźć laptop do firmy? Sprzęt stanowi własność pracodawcy, a z przepisów wynika, jak trzeba postępować

Czy na czas swojej nieobecności pracownik musi zwrócić do firmy laptop i telefon? Trzeba pamiętać o przestrzeganiu prostych zasad, w tym tej, że udostępnione pracownikowi narzędzia pracy stanowią własność pracodawcy.

Czy pracodawca odbierze pracownikowi ryczałt za pracę zdalną w czasie urlopu? Nie zawsze i nie każdemu. Od czego to zależy?

Czy nieobecność w pracy oznacza wypłatę ryczałtu za pracę zdalną w obniżonej wysokości? W obowiązujących przepisach nie znajdziemy jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Jak więc prawidłowo postępować? Trzeba przemyśleć to zawczasu.

Zapisz się na newsletter
Najlepsze artykuły, najpoczytniejsze tematy, zmiany w prawie i porady. Skoncentrowana dawka wiadomości z różnych kategorii: prawo, księgowość, kadry, biznes, nieruchomości, pieniądze, edukacja. Zapisz się na nasz newsletter i bądź zawsze na czasie.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA