REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dlaczego warto zainwestować w program dla kancelarii prawnych

Subskrybuj nas na Youtube
  • Artykuł sponsorowany

REKLAMA

Coraz więcej polskich firm decyduje się na zastosowanie u siebie oprogramowania, które podwyższa produktywność i sprawia, że praca staje się bardziej zorganizowana. Jednym z sektorów, który inwestuje w tego typu nowe rozwiązania, jest branża prawnicza. Dzięki temu zarówno sami prawnicy, jak i ich klienci mogą być pewni, że współpraca przebiegnie bez większych utrudnień i zgodnie z planem. O czym dokładnie mowa? Na jakie narzędzie się zdecydować, aby zwiększyć swoją efektywność?

REKLAMA

REKLAMA

.

Dlaczego warto zainwestować w program dla kancelarii prawnych

Materiały prasowe

Oczywiście, wiele zależy od preferencji oraz oczekiwań właścicieli kancelarii prawnych oraz samych pracowników. Wprowadzony system musi bowiem odpowiadać kulturze pracy w danej firmie, a więc być indywidualnie dostosowany do potrzeb całego zespołu. To dlatego coraz popularniejszym oprogramowaniem dla prawników jest Amberlo, którego niewątpliwą zaletą jest wielofunkcyjność, a także spora uniwersalność. 

Oprogramowanie dla prawników - po co?

To jedno z częściej pojawiających się pytań, a zadają je szczególnie doświadczeni i pracujący w zawodzie od lat prawnicy. Wielu z nich rozpoczynają swoją karierę radziło sobie bez elektronicznych narzędzi, stąd właśnie zdziwienie koniecznością wprowadzania w kancelariach takich rozwiązań. Tymczasem, obecnie branża prawnicza dosyć często korzysta z nowych technologii, aby ułatwić sobie codzienną pracę. Nie ma więc w tym niczego dziwnego, ponieważ w dzisiejszych czasach liczy się efektywność, szybkość i skrupulatność, a już na pewno jeśli mówimy o zawodach zaufania społecznego. 

.

Oprogramowanie dla prawników

Materiały prasowe

Amberlo - charakterystyka i największe zalety

Dobra organizacja pracy to podstawa jeśli mówimy o profesji prawnika. Setki tomów akt, stosy dokumentów, mnóstwo kontaktów i spotkań - wszystko to sprawia, że nawet najbardziej sumienna osoba od czasu do czasu może popełnić błąd lub o czym zapomnieć. To właśnie dlatego warto wspomóc się elektronicznym asystentem. Amberlo to nic innego jak oparty na chmurze system, które ułatwia zarządzanie zawodowymi sprawami. Jego wdrożenie zajmuje zaledwie kilka minut, a sama obsługa jest bardzo intuicyjna i z pewnością poradzi sobie z nią każdy prawnik. Dzięki Amberlo można m.in. planować swoje spotkania i zadania, monitorować czas pracy oraz poniesione wydatki, a także gromadzić najważniejsze informacje, dane czy dokumenty potrzebne przy prowadzeniu spraw. Oprogramowanie jest adresowane zarówno do niewielkich kancelarii, jak i dużych przedsiębiorstw prawniczych. Sprawdzi się więc świetnie przy organizowaniu pracy jednego lub kilku prawników, ale także całego zespołu. Świetną opcją jest to, że Amberlo przypomina o zbliżających się spotkaniach, rozprawach czy zadaniach. 

REKLAMA

Większa efektywność i zysk niewielkim kosztem

Narzędzie działa przy użyciu chmury, a więc można korzystać z niego z dowolnego miejsca i o każdej porze. Prawnicy mają dostęp do swojego kalendarza, jak i do harmonogramu pracy współpracowników, dzięki czemu mogą oni zsynchronizować swoje działania. Wszelkie zgromadzone pliki czy dokumenty można edytować i przekazywać dalej, a pomocną funkcją jest integracja Amberlo z Microsoft SharePoint. Dzięki temu każdy uprawniony użytkownik może odnaleźć dowolny dokument nawet w kilka sekund, a więc oszczędza sporo czasu i energii. Oprogramowanie pozwala również na wystawianie faktur dla klientów, i to w kilku językach oraz walutach. Prawnicy korzystający z Amberlo mogą później monitorować historię płatności, a w razie konieczności system przesyła powiadomienie o zwłoce. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Czy warto korzystać z programu dla branży prawniczej?

Oczywiście, że tak! Jak widzimy, Amberlo posiada funkcje, które w znacznym stopniu mogą usprawnić pracę całej kancelarii i poprawić wyniki. Ponadto, narzędzie to jest w pełni bezpieczne i posiada liczne certyfikaty, dzięki czemu klienci nie muszą obawiać się o to, że ich dane czy przekazane kancelarii informacje trafią do osób trzecich. Z punktu widzenia użytkownika Amberlo na korzyść działa także to, że w razie pytań czy problemów może skontaktować się z biurem obsługi i błyskawicznie otrzyma wszelkie wsparcie. 

Zapisz się na newsletter
Najlepsze artykuły, najpoczytniejsze tematy, zmiany w prawie i porady. Skoncentrowana dawka wiadomości z różnych kategorii: prawo, księgowość, kadry, biznes, nieruchomości, pieniądze, edukacja. Zapisz się na nasz newsletter i bądź zawsze na czasie.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Prawo
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kancelaria, która słucha i sprzedaje - jak budować nowoczesną markę w zgodzie z wartościami?

Marketing kancelarii to nie fast food. Budowanie marki kancelarii to proces na lata. Przemyślana i wdrażana na bieżąco strategia, długoterminowe i krótkoterminowe plany, odpowiednio dobrane narzędzia - brzmi jak wyzwanie. Czy to się opłaca?

Jest decyzja! 10 listopada dniem wolnym od pracy. Jednak nie dla wszystkich

Premier zdecydował, że 10 listopada 2025 roku będzie dniem wolnym od pracy dla urzędników państwowych. Dzięki tej decyzji pracownicy służby cywilnej będą mieli czterodniowy weekend, który potrwa od soboty 8 listopada do wtorku 11 listopada, czyli Narodowego Święta Niepodległości. Oto szczegóły.

Rzecznik Generalny TSUE przeciwny podważaniu metody wyznaczania WIBOR. Nie będzie masowego kwestionowania wszystkich umów z WIBOR-em

W większości sporów sądowych o WIBOR konsumenci zarzucają bankom, że nie wskazały w umowie metody ustalania WIBOR. Kategoryczna opinia Rzecznika Generalnego Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, w tym zakresie znacząco zmniejsza szanse konsumentów na skuteczne podważenie WIBOR w swoich umowach kredytowych – piszą radca prawny Bartłomiej Rybicki oraz radca prawny Bartłomiej Ślażyński z Kancelarii Radców Prawnych Anety Ciechowicz-Jaworskiej i Bartłomieja Ślażyńskiego.

Bon kaucyjny za zwrócone butelki i puszki? MKiŚ: to legalne ale tylko gdy bon da się wymienić na pieniądze przez co najmniej 1 miesiąc

Ministerstwo Klimatu i Środowiska w komunikacie z 16 września 2025 r. poinformowało, że Polskie przepisy o systemie kaucyjnym jednoznacznie wskazują, że przy zwrocie opakowania ze znakiem kaucji, osobie zwracającej butelkę lub puszkę należy się zwrot w formie pieniężnej (np. w gotówce albo na kartę). Dopuszczalne prawnie jest jednak wydanie (np. przez automat) bonu lub kuponu, z kwotą kaucji - o ile taki druk da się łatwo spieniężyć i będzie on ważny przynajmniej miesiąc.

REKLAMA

Rewolucja w recyklingu: system kaucyjny wchodzi w życie! Jak wpłynie na Ciebie, środowisko i gospodarkę? [WYWIAD]

Polska rozpoczyna rewolucję w recyklingu! Od października wchodzi w życie system kaucyjny dla butelek i puszek, który ma zwiększyć poziom selektywnej zbiórki, poprawić jakość surowców i dostosować kraj do wymogów Unii Europejskiej. Joanna Leoniewska-Gogola, liderka zespołu circular economy w Deloitte, tłumaczy w wywiadzie dla Infor.pl, jakie zmiany czekają konsumentów, przedsiębiorców i gospodarkę odpadami.

Dla kogo certyfikaty cyberbezpieczeństwa? Czy są obowiązkowe? Ustawa o krajowym systemie certyfikacji cyberbezpieczeństwa już weszła w życie

Certyfikaty cyberbezpieczeństwa są przeznaczone dla profesjonalistów IT, w tym dla administratorów systemów i sieci, specjalistów od bezpieczeństwa, inżynierów oraz osób aspirujących do tych ról, aby potwierdzić ich wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie ochrony przed zagrożeniami cyfrowymi. Certyfikacja obejmuje także produkty, usługi i procesy ICT, a ich celem jest informowanie konsumentów o poziomie bezpieczeństwa cyfrowego oraz wspieranie polskich firm na rynkach europejskich. Czy i dla kogo uzyskanie certyfikatów cyberbezpieczeństwa jest obligatoryjne?

Będą kolejne ograniczenia dot. ogrzewania kominkami. Nowelizacja rozporządzenia ws. warunków technicznych budynków

Od początku 2025 roku Ministerstwo Rozwoju i Technologii, a po ostatniej rekonstrukcji rządu Ministerstwo Finansów i Gospodarki prowadzi prace nad zmianą rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Poprzednia poważniejsza nowelizacja tego rozporządzenia miała miejsce w roku 2021. Dotychczasowe zmiany tego rozporządzenia każdorazowo i stopniowo wprowadzały nowe ograniczenia dla instalacji kominków, pieców i trzonów kuchennych. W projekcie najnowszych zmian tendencja ta jest utrzymana. I niestety, tak jak przy poprzednich zmianach, wprowadzane ograniczenia nie mają żadnego uzasadnienia technicznego.

[Stare i nowe świadczenie pielęgnacyjne 3386 zł] W 2026 r. osoby niepełnosprawne i opiekunowie z podwyżką 99 zł

Zasiłek pielęgnacyjny nie będzie miał podwyżki (aż do początku 2028 r.). Jak rząd tłumaczy, dlatego, że 1 mln osób z zasiłkiem pielęgnacyjnym (większa część ze stopniem umiarkowanym niepełnosprawności) może się starać o świadczenie wspierające, które otrzymywało na koniec marca 2025 r. około 120 000 osób niepełnosprawnych (większa część beneficjentów ma stopień znaczny niepełnosprawności). Zupełnie inna sytuacja w 2026 r. (i kolejnych latach jest w świadczeniu pielęgnacyjnym (zarówno "starym" jak i "nowym"). W 2026 r. świadczenie to będzie podwyższone o 99 zł. To 3% podwyżka na 2026 r. Nie tak duża jak w latach minionych, kiedy mieliśmy galopująca inflację. Ale porównując z 0% podwyżki dla zasiłku pielęgnacyjnego, nie wygląda to źle. Opiekunowie osób niepełnosprawnych otrzymają w 2026 r. 3386 zł.

REKLAMA

WIBOR w umowach kredytu. Czy opinia Rzeczniczki Generalnej TSUE, to sukces konsumentów, czy banków?

W dniu 11 września 2025 r. Rzeczniczka Generalna Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydała opinię w sprawie C-471/24 z wniosku o wydanie orzeczenia w trybie prejudycjalnym złożonego przez Sąd Okręgowy w Częstochowie. Opinia ta jest całkowicie korzystna dla kredytobiorców i niekorzystna dla banków – twierdzi Radca Prawny Michał Kanabaja z Kancelarii Rachelski i Wspólnicy.

Płaca minimalna 2026: 4806 zł brutto. Ile netto na rękę minimalnego wynagrodzenia? W jakich umowach trzeba stosować minimalną stawkę godzinową?

Opublikowano już rozporządzenie Rady Ministrów z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. W tym akcie prawnym określono, że od 1 stycznia 2026 r. minimalne wynagrodzenie za pracę wyniesie 4806 zł brutto, a minimalna stawka godzinowa dla określonych umów cywilnoprawnych – 31,40 zł. Czy trzeba zmieniać (aneksować) umowy o pracę od nowego roku? Co może zrobić pracownik, gdy pracodawca nie wypłaca minimalnego wynagrodzenia? W jakich umowach trzeba stosować minimalną stawkę godzinową? Wyjaśniamy.

REKLAMA