REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dlaczego warto zainwestować w program dla kancelarii prawnych

Subskrybuj nas na Youtube
  • Artykuł sponsorowany

REKLAMA

Coraz więcej polskich firm decyduje się na zastosowanie u siebie oprogramowania, które podwyższa produktywność i sprawia, że praca staje się bardziej zorganizowana. Jednym z sektorów, który inwestuje w tego typu nowe rozwiązania, jest branża prawnicza. Dzięki temu zarówno sami prawnicy, jak i ich klienci mogą być pewni, że współpraca przebiegnie bez większych utrudnień i zgodnie z planem. O czym dokładnie mowa? Na jakie narzędzie się zdecydować, aby zwiększyć swoją efektywność?

REKLAMA

.

Dlaczego warto zainwestować w program dla kancelarii prawnych

Materiały prasowe

Oczywiście, wiele zależy od preferencji oraz oczekiwań właścicieli kancelarii prawnych oraz samych pracowników. Wprowadzony system musi bowiem odpowiadać kulturze pracy w danej firmie, a więc być indywidualnie dostosowany do potrzeb całego zespołu. To dlatego coraz popularniejszym oprogramowaniem dla prawników jest Amberlo, którego niewątpliwą zaletą jest wielofunkcyjność, a także spora uniwersalność. 

Oprogramowanie dla prawników - po co?

To jedno z częściej pojawiających się pytań, a zadają je szczególnie doświadczeni i pracujący w zawodzie od lat prawnicy. Wielu z nich rozpoczynają swoją karierę radziło sobie bez elektronicznych narzędzi, stąd właśnie zdziwienie koniecznością wprowadzania w kancelariach takich rozwiązań. Tymczasem, obecnie branża prawnicza dosyć często korzysta z nowych technologii, aby ułatwić sobie codzienną pracę. Nie ma więc w tym niczego dziwnego, ponieważ w dzisiejszych czasach liczy się efektywność, szybkość i skrupulatność, a już na pewno jeśli mówimy o zawodach zaufania społecznego. 

.

Oprogramowanie dla prawników

Materiały prasowe

Amberlo - charakterystyka i największe zalety

Dobra organizacja pracy to podstawa jeśli mówimy o profesji prawnika. Setki tomów akt, stosy dokumentów, mnóstwo kontaktów i spotkań - wszystko to sprawia, że nawet najbardziej sumienna osoba od czasu do czasu może popełnić błąd lub o czym zapomnieć. To właśnie dlatego warto wspomóc się elektronicznym asystentem. Amberlo to nic innego jak oparty na chmurze system, które ułatwia zarządzanie zawodowymi sprawami. Jego wdrożenie zajmuje zaledwie kilka minut, a sama obsługa jest bardzo intuicyjna i z pewnością poradzi sobie z nią każdy prawnik. Dzięki Amberlo można m.in. planować swoje spotkania i zadania, monitorować czas pracy oraz poniesione wydatki, a także gromadzić najważniejsze informacje, dane czy dokumenty potrzebne przy prowadzeniu spraw. Oprogramowanie jest adresowane zarówno do niewielkich kancelarii, jak i dużych przedsiębiorstw prawniczych. Sprawdzi się więc świetnie przy organizowaniu pracy jednego lub kilku prawników, ale także całego zespołu. Świetną opcją jest to, że Amberlo przypomina o zbliżających się spotkaniach, rozprawach czy zadaniach. 

Większa efektywność i zysk niewielkim kosztem

Narzędzie działa przy użyciu chmury, a więc można korzystać z niego z dowolnego miejsca i o każdej porze. Prawnicy mają dostęp do swojego kalendarza, jak i do harmonogramu pracy współpracowników, dzięki czemu mogą oni zsynchronizować swoje działania. Wszelkie zgromadzone pliki czy dokumenty można edytować i przekazywać dalej, a pomocną funkcją jest integracja Amberlo z Microsoft SharePoint. Dzięki temu każdy uprawniony użytkownik może odnaleźć dowolny dokument nawet w kilka sekund, a więc oszczędza sporo czasu i energii. Oprogramowanie pozwala również na wystawianie faktur dla klientów, i to w kilku językach oraz walutach. Prawnicy korzystający z Amberlo mogą później monitorować historię płatności, a w razie konieczności system przesyła powiadomienie o zwłoce. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Czy warto korzystać z programu dla branży prawniczej?

Oczywiście, że tak! Jak widzimy, Amberlo posiada funkcje, które w znacznym stopniu mogą usprawnić pracę całej kancelarii i poprawić wyniki. Ponadto, narzędzie to jest w pełni bezpieczne i posiada liczne certyfikaty, dzięki czemu klienci nie muszą obawiać się o to, że ich dane czy przekazane kancelarii informacje trafią do osób trzecich. Z punktu widzenia użytkownika Amberlo na korzyść działa także to, że w razie pytań czy problemów może skontaktować się z biurem obsługi i błyskawicznie otrzyma wszelkie wsparcie. 

Zapisz się na newsletter
Najlepsze artykuły, najpoczytniejsze tematy, zmiany w prawie i porady. Skoncentrowana dawka wiadomości z różnych kategorii: prawo, księgowość, kadry, biznes, nieruchomości, pieniądze, edukacja. Zapisz się na nasz newsletter i bądź zawsze na czasie.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Prawo
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ł. Krasoń o nowym systemie orzekania o niepełnosprawności. Co z kryterium niesamodzielności? Co ze stopniami niepełnosprawności (lekki, umiarkowany, znaczny)?

To dwa podstawowe pytania nurtujące osoby niepełnosprawne - czy nowy system będzie oparty o sprawdzenie rzeczywistej samodzielności osoby niepełnosprawnej (oznacza to niskie świadczenia dla osoby niewidomej czy sparaliżowanej od pasa w dół - osoby te są wysoko samodzielne według osób przyznających świadczenie wspierające). No i co się stanie ze stopniami niepełnosprawności (lekki, umiarkowany, znaczny)? Na dziś nie znamy odpowiedzi na nie.

Czy zagraniczny pracodawca zatrudniający w Polsce pracowników musi wdrożyć PPK?

Program PPK został stworzony, aby umożliwić pracownikom regularne gromadzenie środków stanowiących dodatkowe zabezpieczenie emerytalne. Oszczędności w ramach PPK pochodzą z 3 różnych źródeł: od pracownika, od pracodawcy a także od państwa. Obowiązkiem wdrożenia PPK objęci są wszyscy pracodawcy zatrudniający w Polsce pracowników. Nie jest to jednak tylko obowiązek, pracodawcy mogą wykorzystać fakt zapewnienia pracownikom możliwości uczestnictwa w PPK jako element motywacyjny. Wielu pracodawców, stosując pewne obiektywne kryteria (np. staż pracy w firmie), oferuje pracownikom finansowanie dodatkowej składki PPK finansowanej przez zakład pracy. Niewątpliwie, jest to jeden z elementów podnoszących atrakcyjność danego pracodawcy na rynku pracy.

Zasiłek pogrzebowy 2026 – nie tylko podwyżka ale i zmiany w formalnościach, wnioskach, terminie wypłaty

Od 1 stycznia 2026 r. w przepisach dotyczących zasiłku pogrzebowego zajdą duże zmiany. Najważniejszą jest z pewnością pierwsza od ponad 14 lat podwyżka kwoty zasiłku (z 4 tys. zł do 7 tys. zł). Zmiana ta wynika z ustawy z 9 maja 2025 r. o zmianie ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz niektórych innych ustaw, która zawiera także mechanizm waloryzacji kwoty zasiłku pogrzebowego i wprowadzi nowy zasiłek celowy z pomocy społecznej na pokrycie uzasadnionych i udokumentowanych kosztów pogrzebu – jeżeli przekraczają wysokość zasiłku pogrzebowego. Ale ponadto podpisana 21 sierpnia 2025 r. kolejna nowelizacja ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych zmieni od nowego roku zasady i tryb składania oraz rozpatrywania wniosków o zasiłek pogrzebowy. Zajdą również zmiany w zakresie trybu i sposobu wypłaty zasiłku pogrzebowego.

Pułapka w rządowym pilotażu! Firmy zapłacą wyższe podatki i składki

Okazuje się, że pracodawca, który skorzysta z pilotażowego programu skróconego czasu pracy, zapłaci większe podatek dochodowy oraz składkę zdrowotną. „To zaskakujące, że nikt z rządu o tym nie uprzedził” – czytamy w dzisiejszym „Dzienniku Gazecie Prawnej”.

REKLAMA

Urodzenie martwego dziecka - nowe zasady składania dokumentów do zasiłku macierzyńskiego i pogrzebowego od 6 sierpnia 2025 r.

W dniu 6 sierpnia 2025 roku weszły w życie przepisy, które umożliwiają ustalenie prawa do zasiłku macierzyńskiego za okres urlopu macierzyńskiego lub zasiłku pogrzebowego na podstawie zaświadczenia o martwym urodzeniu. W przypadku zasiłku pogrzebowego będzie to możliwe również na podstawie karty zgonu.

Kierowcy: będą nowe zakazy i wysokie kary. Policja i starosta zatrzymają prawo jazdy za pewne zachowania

Kierowcy - będzie nowy zakaz. Policja i starosta zatrzymają prawo jazdy za drift i celową utratę przyczepności. Dlaczego? Bo jak wskazuje projektodawca: problem nielegalnych wyścigów, rajdów i tym podobnych imprez odbywających się na drogach, na których odbywa się ruch kołowy, staje się coraz bardziej odczuwalny i ma coraz większy wpływ na spadek poczucia bezpieczeństwa wśród użytkowników dróg.

Sprzeczności u osób niepełnosprawnych. W PZON bez stopnia niepełnosprawności (nawet lekkiego i umiarkowanego). MOPS bez świadczeń. WKL - trwała niezdolność

Infor.pl opublikował artykuł opisujący perypetie "mundurowej" osoby niepełnosprawnej, która musi stawać przed komisjami lekarskimi wojskowymi (w celu potwierdzenia niepełnosprawności), a następnie przed analogicznymi komisjami "cywilnymi". Wynika to z tego, że orzeczenia "wojskowe" o niepełnosprawności nie są akceptowane przez systemy świadczeń "cywilnych" dla niepełnosprawnych. Stan zdrowia osoby niepełnosprawnej w pierwszej historii ewoluował między stopniem lekkim niepełnosprawności a umiarkowanym. Po artykule otrzymaliśmy listy osób niepełnosprawnych "mundurowych", które "krążą" między komisjami "wojskowymi" a cywilnymi". M.in. napisał do nas czytelnik, który został uznany za osobę niezdolną do służby wojskowej (z uwagi na trwałe okaleczenie) oraz jednocześnie za całkowicie zdrową według Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności (PZON). Pierwszy artykuł dotyczył historii osoby uznawanej za niepełnosprawną zarówno według komisji "cywilnych" jak i "wojskowych". Historia poniżej to człowiek okaleczony (według lekarzy wojskowych) oraz jednocześnie zdrowy (według lekarzy cywilnych).

Duża zmiana w sprawach frankowych. W niektórych sądach spadek liczby pozwów r/r jest nawet 60-proc. [DANE Z SĄDÓW]

Tysiące frankowiczów wciąż idą na zwarcie z bankami, ale impet słabnie. Do sądów wpływa coraz mniej pozwów. W I połowie 2025 roku do 47 sądów okręgowych w całej Polsce wpłynęło ok. 25,5 tys. pozwów w sprawach frankowych. W analogicznym okresie zeszłego roku odnotowano ich blisko 40 tys. To spadek o 36,5% rdr. Natomiast w niektórych sądach wyniósł on nawet 60% rdr.

REKLAMA

Nie tylko sprawca może być odpowiedzialny za wyrządzoną szkodę

Pojęcia odszkodowania i szkody najczęściej kojarzą się z takimi osobami jak sprawca oraz pokrzywdzony. Niemniej jednak przy wyrządzeniu szkody mogą pojawić się jeszcze inni ludzie. Mogą nimi być także i ci, którzy na mocy przepisów prawa cywilnego są obowiązani do naprawienia szkody.

Osoba niepełnosprawna w stopniu lekkim a potem umiarkowanym: Muszę stawać na wielu komisjach

Emeryt mundurowy poskarżył się rządowi, że musi – pomimo posiadania potwierdzenia ze strony instytucji mundurowych – dowodzić niepełnosprawności także przed komisjami cywilnymi dla osób niepełnosprawnych. I pyta „Gdzie sens i gdzie logika, aby dwa razy wykonywać te czynności marnując mój czas oraz zasoby państwowe (przecież praca komisji kosztuje państwo, a zaoszczędzone pieniądze można byłoby przeznaczyć na pomoc osobom niepełnosprawnym).

REKLAMA