REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dlaczego warto zainwestować w program dla kancelarii prawnych

  • Artykuł sponsorowany

REKLAMA

Coraz więcej polskich firm decyduje się na zastosowanie u siebie oprogramowania, które podwyższa produktywność i sprawia, że praca staje się bardziej zorganizowana. Jednym z sektorów, który inwestuje w tego typu nowe rozwiązania, jest branża prawnicza. Dzięki temu zarówno sami prawnicy, jak i ich klienci mogą być pewni, że współpraca przebiegnie bez większych utrudnień i zgodnie z planem. O czym dokładnie mowa? Na jakie narzędzie się zdecydować, aby zwiększyć swoją efektywność?

REKLAMA

REKLAMA

.

Dlaczego warto zainwestować w program dla kancelarii prawnych

Materiały prasowe

Oczywiście, wiele zależy od preferencji oraz oczekiwań właścicieli kancelarii prawnych oraz samych pracowników. Wprowadzony system musi bowiem odpowiadać kulturze pracy w danej firmie, a więc być indywidualnie dostosowany do potrzeb całego zespołu. To dlatego coraz popularniejszym oprogramowaniem dla prawników jest Amberlo, którego niewątpliwą zaletą jest wielofunkcyjność, a także spora uniwersalność. 

Oprogramowanie dla prawników - po co?

To jedno z częściej pojawiających się pytań, a zadają je szczególnie doświadczeni i pracujący w zawodzie od lat prawnicy. Wielu z nich rozpoczynają swoją karierę radziło sobie bez elektronicznych narzędzi, stąd właśnie zdziwienie koniecznością wprowadzania w kancelariach takich rozwiązań. Tymczasem, obecnie branża prawnicza dosyć często korzysta z nowych technologii, aby ułatwić sobie codzienną pracę. Nie ma więc w tym niczego dziwnego, ponieważ w dzisiejszych czasach liczy się efektywność, szybkość i skrupulatność, a już na pewno jeśli mówimy o zawodach zaufania społecznego. 

.

Oprogramowanie dla prawników

Materiały prasowe

Amberlo - charakterystyka i największe zalety

Dobra organizacja pracy to podstawa jeśli mówimy o profesji prawnika. Setki tomów akt, stosy dokumentów, mnóstwo kontaktów i spotkań - wszystko to sprawia, że nawet najbardziej sumienna osoba od czasu do czasu może popełnić błąd lub o czym zapomnieć. To właśnie dlatego warto wspomóc się elektronicznym asystentem. Amberlo to nic innego jak oparty na chmurze system, które ułatwia zarządzanie zawodowymi sprawami. Jego wdrożenie zajmuje zaledwie kilka minut, a sama obsługa jest bardzo intuicyjna i z pewnością poradzi sobie z nią każdy prawnik. Dzięki Amberlo można m.in. planować swoje spotkania i zadania, monitorować czas pracy oraz poniesione wydatki, a także gromadzić najważniejsze informacje, dane czy dokumenty potrzebne przy prowadzeniu spraw. Oprogramowanie jest adresowane zarówno do niewielkich kancelarii, jak i dużych przedsiębiorstw prawniczych. Sprawdzi się więc świetnie przy organizowaniu pracy jednego lub kilku prawników, ale także całego zespołu. Świetną opcją jest to, że Amberlo przypomina o zbliżających się spotkaniach, rozprawach czy zadaniach. 

REKLAMA

Większa efektywność i zysk niewielkim kosztem

Narzędzie działa przy użyciu chmury, a więc można korzystać z niego z dowolnego miejsca i o każdej porze. Prawnicy mają dostęp do swojego kalendarza, jak i do harmonogramu pracy współpracowników, dzięki czemu mogą oni zsynchronizować swoje działania. Wszelkie zgromadzone pliki czy dokumenty można edytować i przekazywać dalej, a pomocną funkcją jest integracja Amberlo z Microsoft SharePoint. Dzięki temu każdy uprawniony użytkownik może odnaleźć dowolny dokument nawet w kilka sekund, a więc oszczędza sporo czasu i energii. Oprogramowanie pozwala również na wystawianie faktur dla klientów, i to w kilku językach oraz walutach. Prawnicy korzystający z Amberlo mogą później monitorować historię płatności, a w razie konieczności system przesyła powiadomienie o zwłoce. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Czy warto korzystać z programu dla branży prawniczej?

Oczywiście, że tak! Jak widzimy, Amberlo posiada funkcje, które w znacznym stopniu mogą usprawnić pracę całej kancelarii i poprawić wyniki. Ponadto, narzędzie to jest w pełni bezpieczne i posiada liczne certyfikaty, dzięki czemu klienci nie muszą obawiać się o to, że ich dane czy przekazane kancelarii informacje trafią do osób trzecich. Z punktu widzenia użytkownika Amberlo na korzyść działa także to, że w razie pytań czy problemów może skontaktować się z biurem obsługi i błyskawicznie otrzyma wszelkie wsparcie. 

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Prawo
Prowadzisz food trucka? Pamiętaj o opłacie targowej. Na ten temat krążą sprzeczne opinie. Warto znać przepisy

Czy prowadząc food trucka trzeba uiszczać opłatę targową? Opinie na ten temat są podzielone. Warto jednak wiedzieć co wynika z przepisów, by uniknąć kłopotów na gruncie podatkowym. Bo czy sprzedaż napoju jest częścią świadczenia usługi?

Zanim zarzucisz pracodawcy, że łamie prawo, zobacz co wynika z przepisów. Dlaczego będziesz musiał pokazać PIT współmałżonka?

Rozmowy o pieniądzach często wywołują emocje. Dotyczy to w szczególności tych przypadków, gdy o stanie budżetu domowego trzeba poinformować pracodawcę. Czasami jednak, jeśli chcemy korzystać z przywilejów wynikających z przepisów, okazuje się to konieczne. I zgodne z przepisami.

Czy każdy emeryt dostanie od byłego pracodawcy bon świąteczny? Przepisy wskazują jasno, kto może się o niego ubiegać

Przed nami święta i szczególne potrzeby budżetów domowych. Pracownicy liczą na świadczenia przedświąteczne od pracodawców, a emeryci zastanawiają się, czy uda się pokryć wszystkie wydatki i kupić prezenty dla najbliższych. Czy oni również mogą liczyć na pomoc byłych pracodawców?

Czy pracodawca musi zapłacić pracownikowi za udział w szkoleniu po godzinach pracy albo w dniu wolnym? Zasady są proste

Czy pracownik ma obowiązek uczestniczyć w szkoleniu po godzinach pracy? W praktyce na tym tle powstaje wiele sporów. Gdzie kończy się prawo pracodawcy do ingerowania w czas wolny pracownika? Zasady są proste.

REKLAMA

Jakie dokumenty należy przechowywać w części B akt osobowych pracownika?

Akta osobowe pracowników składają się aż z 5 części. I choć mogłoby się wydawać, że przyporządkowanie do nich odpowiednich dokumentów nie jest trudnym zadaniem, to w praktyce sprawia to trudności. Co należy przechowywać w najobszerniejszej części akt, części B?

Pracodawca nie zawsze musi płacić, aby wywiązać się z ciążących na nim obowiązków. Co wynika z przepisów?

Aby wywiązać się z obowiązków narzuconych przez ustawę, pracodawca nie zawsze musi ponieść koszty finansowe. Jakie inne rozwiązania mogą zostać zastosowane w przypadku podnoszenia przez pracownika kwalifikacji?

Gdy pracodawca płaci, może wymagać. W jakich przypadkach pracownik będzie zobowiązany zwrócić mu poniesione koszty?

Pracodawcy powinni wspierać podnoszenie przez pracowników kwalifikacji zawodowych. Jednak gdy to robią, mają prawo wymagać od pracowników określonych zachowań i liczyć docelowo na osiągnięcie korzyści.

Nawet 21 dni dodatkowego płatnego urlopu dla pracowników, którzy podnoszą swoje kwalifikacje. Jak się ubiegać?

Podnoszenie kwalifikacji zawodowych to inwestycja w przyszłość. Jednak leży to nie tylko w interesie pracownika, ale również pracodawcy. To dlatego przepisy przewidują, że osobom, które się na to zdecydują, przysługują szczególne uprawnienia.

REKLAMA

Nie każdy dokument, który pracownik przekaże w związku z rekrutacją, można przechowywać w aktach osobowych. Jakie są zasady?

Prowadzenie akt osobowych pracownika musi przebiegać zgodnie ze ściśle określonymi w przepisach zasadami. Nie można przechowywać w nich żadnych dokumentów, do których ustawodawca nie dał pracodawcy uprawnienia. Co to znaczy?

Pracodawca może zdecydować w jakiej formie będzie prowadził akta osobowe. Jednak tych zasad musi przestrzegać zawsze

Niezależnie od tego, czy akta osobowe pracowników są prowadzone w formie papierowej, czy elektronicznej, pracodawcy muszą przestrzegać zasad określonych w przepisach. Co to oznacza w praktyce? Stosując kilka prostych reguł, można ustrzec się przed problemami.

Zapisz się na newsletter
Najlepsze artykuły, najpoczytniejsze tematy, zmiany w prawie i porady. Skoncentrowana dawka wiadomości z różnych kategorii: prawo, księgowość, kadry, biznes, nieruchomości, pieniądze, edukacja. Zapisz się na nasz newsletter i bądź zawsze na czasie.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA