Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu odpowiedzialność właściciela hotelu. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące odpowiedzialność właściciela hotelu.
Konsument na wakacjach - co warto wiedzieć o wyżywieniu?
Aktualizacja: 01.07.2019
Hotele oraz biura podróży w czasie pobytu oferują swoim gościom różne opcje wyżywienia. Jeszcze przed zawarciem umowy konsumenci powinni zwrócić uwagę na ważne szczegóły dotyczące posiłków. »
Walentynki - poradnik dla konsumentów
Aktualizacja: 08.02.2019
Walentynki to dla wielu konsumentów okazja do kupna prezentu czy romantycznego wyjazdu. Europejskie Centrum Konsumenckie radzi, jakie prawa przysługują klientom sklepów, serwisów randkowych i hoteli. »
Długi weekend w europejskim mieście - jakie mamy prawa?
Aktualizacja: 29.05.2018
Utrudnienia na lotnisku czy w hotelu mogą przydarzyć się każdemu, kto podczas zbliżającego się długiego weekendu wybierze się w podróż do jednego z europejskich miast. Jakie prawa przysługują konsumentom? Gdzie zwrócić się o pomoc? »
Powakacyjne reklamacje - jak i kiedy?
Aktualizacja: 25.08.2016
Co zrobić, gdy w czasie wakacji zagubiliśmy bagaż, a wybrany obiekt nie spełniał wymogów czterogwiazdkowego hotelu? Pamiętajmy, że w wielu przypadkach przysługuje nam reklamacja. »
Święta poza domem - twoje prawa
Aktualizacja: 21.11.2012
Kiedy decydujemy się na spędzenie okresu świątecznego poza domem, warto zapoznać się z naszymi prawami, jakie nam przysługują w związku z korzystaniem z usług biur turystycznych. Poniżej zamieszczamy kilka wskazówek, na co zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy o świadczenie usługi turystycznej. »
Aktualizacja: 22.06.2010
Wybierając się na wakacje należy pamiętać, że także właściciele hoteli i pensjonatów mają w stosunku do nas określone obowiązki. Sprawdź jakie. »
Odpowiedzialność hotelarza za rzeczy wniesione do hotelu
Aktualizacja: 16.03.2011
Korzystając z usług hotelowych sprawdźmy, jaki to rodzaj obiektu i jaką ma kategorię oraz w jakim zakresie świadczy usługi. »
Aktualizacja: 13.01.2010
Podczas ostatniego urlopu zdarzyła mi się niemiła sytuacja. Z pokoju hotelowego skradziono mi biżuterię. Do kogo powinnam skierować roszczenie: do biura podróży czy właściciela hotelu? W recepcji zauważyłam tabliczkę z napisem informującym, iż hotel nie odpowiada za rzeczy wniesione do hotelu. »
Powikłania po szczepieniach przeciwko COVID–19. Państwo wypłaci odszkodowanie