REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dyrektor ds. marketingu (branża FMCG) - zarobki, obowiązki 2019

Subskrybuj nas na Youtube
Dyrektor ds. marketingu (branża FMCG) - zarobki, obowiązki 2019. / fot. Shutterstock
Dyrektor ds. marketingu (branża FMCG) - zarobki, obowiązki 2019. / fot. Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Dyrektor ds. marketingu branży FMCG nadzoruje wszystkie działania marketingowe firmy. Co należy do jego obowiązków? Ile w 2019 r. zarabia dyrektor ds. marketingu? Na jakie premie może liczyć?

Dyrektor ds. Marketingu (branża FMCG)

Dyrektor ds. marketingu nadzoruje całość działań marketingowych prowadzonych w obrębie wszystkich linii produktów w portfolio firmy. Do jego zadań należy zarządzanie procesami w obszarach opracowywania strategii marketingowych, analizowania badań rynkowych i planowania budżetu dla swojego działu oraz nadzorowanie strategii materiałów promocyjnych. Dyrektor ds. marketingu ściśle współpracuje z działem sprzedaży jako podmiot odpowiedzialny za budowanie rotacji i działami produkcji jako właściciel wizerunku marek. Jest to rola bardzo odpowiedzialna i złożona, ponieważ planuje on strategiczne działania dla wszystkich kanałów komunikacji oraz dociera do każdej z grup docelowych. 

REKLAMA

Zakres obowiązków

  • opracowywanie strategii marketingowych
  • planowanie i koordynacja kampanii reklamowych dla produktów firmy
  • nadzorowanie pracy zespołu managerów i specjalistów ds. marketingu
  • zawieranie umów oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami zewnętrznymi
  • nadzorowanie produkcji materiałów marketingowo-promocyjnych
  • zarządzanie portfelem asortymentowym
  • opracowywanie raportów z prowadzonych działań
  • monitorowanie działań konkurencji i prognozowanie przyszłych trendów
  • ustalanie budżetu dla działu marketingu
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży

Profil

Dyrektor ds. marketingu powinien mieć wykształcenie wyższe na takich kierunkach jak marketing lub zarządzanie. Pracodawcy, zatrudniając osobę na to stanowisko, często oczekują kilkuletniego doświadczenia zdobytego na podobnym stanowisku. Pożądane są udokumentowane doświadczenia w efektywnym prowadzeniu marek – od NPD po aktywności z wykorzystaniem budżetów ATL i BTL. Oprócz tego od dyrektora ds. marketingu oczekuje się bardzo dobrych zdolności organizacyjnych oraz analitycznych. Jako że osoba ta pełni funkcję lidera, musi odznaczać się zdolnościami przywódczymi. Równie istotna jest wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy z innymi działami oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Polecamy: Wideoszkolenie: Kontrole UODO. Czego dotyczą i czy rzeczywiście są takie straszne?

Zarobki i premie dyrektora ds. marketingu w 2019 r.

Dyrektor ds. marketingu - zarobki, premie 2019

Dyrektor ds. marketingu - zarobki, premie 2019

Goldman Recruitment

Perspektywy rozwoju

Drogą awansu dla dyrektora ds. marketingu jest objęcie stanowiska dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Często zdarza się, że osoby z takim doświadczeniem obejmują funkcję CEO. W firmach o zasięgu globalnym coraz częściej istnieje także możliwość przejścia do struktur regionalnych i objęcie funkcji lidera danego regionu.

Źródło: Raport płacowy Goldman Recruitment

Zapisz się na newsletter
Najlepsze artykuły, najpoczytniejsze tematy, zmiany w prawie i porady. Skoncentrowana dawka wiadomości z różnych kategorii: prawo, księgowość, kadry, biznes, nieruchomości, pieniądze, edukacja. Zapisz się na nasz newsletter i bądź zawsze na czasie.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Prawo
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
MSWiA: Policjanci chcą podwyżek. Bo są pieniądze na nowe etaty w służbach mundurowych

Policjanci chcą podwyżek pensji z 13 mld obiecanych policji przez premiera D. Tuska (albo pieniędzy dodatkowych). Bo 10 mld z tych środków idzie na inwestycje rzeczowe, ale 3 mld zł posłuży sfinansowaniu nowych etatów. Oznacza to, że budżet ma środki na wynagrodzenia dla mundurowych.

Sąd: związkowcy nie zawsze chronieni przed zwolnieniem

W serii artykułów poświęconych sądownictwu z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych tym razem przyglądamy się temu, jak orzekał Sąd Najwyższy w ostatnich latach co do ochrony związkowej. Okazuje się bowiem, że są różne linie orzecznicze, bardziej liberalne i mniej. Jednak główny wniosek jak się nasuwa jest taki, że związkowcy nie zawsze są chronieni przed rozwiązaniem umowy, szczególnie w trybie bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Jak chronić prawa autorskie do contentu w social mediach. Treści lifestylowe - praktyczne porady dla twórców i użytkowników

Media społecznościowe w ostatnich latach stały się kluczowym narzędziem komunikacji dla twórców i marek, zwłaszcza w obszarze treści lifestylowych. Niemal każda aktywnie promująca się firma oraz twórcy internetowi codziennie publikują tysiące postów, zdjęć i filmów. Pytanie, czy z wystarczającą uwagą podchodzą do kwestii praw autorskich. Tymczasem respektowanie cudzych praw, a co za tym idzie bezpieczeństwo własnej twórczości, ma kluczowe znaczenie dla ochrony dobrego imienia marki, wiarygodności i unikania sytuacji konfliktogennych. Co podlega ochronie? Jakie zasady obowiązują na popularnych platformach? Jakie prawa mają twórcy w kontekście współpracy z markami? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.

Darowizna przez ofiaromat: Dlaczego fiskus nie pozwala na odliczenie?

Czy każdą darowiznę na Kościół można odliczyć od podatku? Okazuje się, że nie. Najnowsza interpretacja podatkowa zaskakuje. Dotyczy ona wpłat dokonywanych przez ofiaromaty – nowoczesne terminale płatnicze umożliwiające bezgotówkowe składanie datków w kościołach. Mimo że cel jest szczytny, a intencja czysta, fiskus uznał, że taka forma przekazania środków nie spełnia warunków do ulgi podatkowej. Dlaczego? Rozbijmy to na czynniki pierwsze.

REKLAMA

Ile nieważnych głosów oddano w wyborach?

Ile nieważnych głosów oddano w w wyborach? Z jakiego powodu stwierdza się, że glos jest nieważny? Gdzie zagłosowało najwięcej wyborców?

Głosowanie za granicą: druga tura wyborów prezydenckich 2025

Jak zagłosować za granicą w drugiej turze wyborów prezydenckich 2025 roku? Są dwa sposoby na głosowanie poza granicami Polski w dniu 1 czerwca 2025 roku na nowego Prezydenta Polski.

Do czego uprawnia legitymacja osoby niepełnosprawnej w 2025 roku?

Legitymacja jest ważnym dokumentem osoby z niepełnosprawnością. Kto może ją uzyskać i na jak długo? Jak wygląda taki dokument i co daje w 2025 roku?

Regulacja stosunków między wspólnikami poprzez umowę wspólników

Decydując się na wspólne prowadzenie biznesu i zawiązując w tym celu spółkę, niezależnie, czy jest to startup z dużym zewnętrznym inwestorem, czy przedsięwzięcie inwestorów dysponujących podobnym kapitałem, koniecznym jest uregulowanie pomiędzy wspólnikami elementarnych kwestii operacyjnej współpracy, w szczególności dokonanie odpowiedniego podziału zadań i kompetencji wewnątrz organizacji, ustalanie zasad rozliczania wspólników z ich pracy, koordynacji zadań, czy relacji wspólników z podmiotami trzecimi (np. zakaz konkurencji, ochrona wspólnego know-how, działalność na nowych rynkach, relacje inwestorskie).

REKLAMA

ZUS: Nie ma świadczenia wspierającego dla 3 orzeczeń. Jedna osoba niepełnosprawna i 1) stopień znaczny, 2) niesamodzielność i 3) niezdolność do pracy)

Osoba niepełnosprawna ma trzy orzeczenia: 1) orzeczenie o niepełnosprawności (stopień znaczny) 2) orzeczenie o niezdolności do samodzielnej egzystencji i 3) orzeczenie o niezdolności do pracy. Ma też 9 poważnych chorób, uszczerbków i deficytów. I na koniec otrzymuje .... 40 punktów w WZON (poziom potrzeby wsparcia). I pisze do nas list z frazą "Możemy razem się pośmiać".

Od 1 czerwca 2025 r. (Dzień Dziecka) zabierają 800 plus dużej grupie. To koniec: nie spełniasz kryterium, nie masz świadczenia

Od 1 czerwca, przypadającego na Dzień Dziecka, nastąpią zmiany, które pozbawią dużą grupę beneficjentów świadczenia 800 plus. Program Rodzina 800+ – najpopularniejsze wsparcie finansowe przeznaczone na pokrycie kosztów związanych z opieką i wychowaniem dziecka – od 1 czerwca 2025 roku zacznie funkcjonować na nowych zasadach

REKLAMA