| INFORFK | INFORRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | SKLEP

Jak sporządzić reklamację

Reklamacja usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach

Aktualizacja: 17.06.2014

Nowe zasady wnoszenia reklamacji usług telekomunikacyjnych wprowadza rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych. Jak złożyć reklamację usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach? »

Jak napisać odwołanie od reklamacji?

Aktualizacja: 01.08.2014

„Jak napisać odwołanie od reklamacji?” to pytanie, które bardzo często pojawia się na licznych forach internetowych. Dobrze napisane odwołanie od reklamacji może uratować sytuację, gdy otrzymamy odmowną odpowiedź sklepu na reklamację. Poniżej krótki poradnik krok po kroku, jak poprawnie napisać i skutecznie wnieść odwołanie od reklamacji? »

Jak sporządzić reklamację? – vademecum

Aktualizacja: 21.03.2012

Reklamacja powinna zawierać kilka niezbędnych elementów, aby przyniosła pożądany skutek. Jakie to elementy? »

Jakie błędy popełniamy przy składaniu reklamacji? – cz. 2

Aktualizacja: 28.11.2011

Składając reklamację do sprzedawcy powinniśmy pamiętać o kilku niezbędnych czynnościach. Wskazanie żądania, a także podstawy prawnej może nam oszczędzić pewnych niedogodności. »

Jakie błędy popełniamy przy składaniu reklamacji?

Aktualizacja: 28.11.2011

Składając reklamację do sprzedawcy powinniśmy pamiętać o kilku niezbędnych czynnościach. Wskazanie żądania, a także podstawy prawnej może nam oszczędzić pewnych niedogodności. »

Odwołanie od reklamacji

Aktualizacja: 04.07.2014

Dobrze napisane odwołanie od reklamacji często może zaoszczędzić nerwów, a przede wszystkim wywołać pożądany efekt. Poniżej dowiesz się, jak zrobić to najlepiej. »

Co napisać w reklamacji

Aktualizacja: 03.11.2011

Niezależnie do tego czy reklamujemy popsutą rzecz czy źle wykonaną usługę powinniśmy wiedzieć jak poprawnie sporządzić pismo reklamacyjne. »

Jak sporządzić reklamację do sprzedawcy?

Aktualizacja: 18.07.2011

Każdy wie, że w przypadku, gdy jakaś rzecz się popsuje, to można na nią złożyć reklamację do sprzedawcy. Problem pojawia się kiedy trzeba ją sporządzić. Telefon do sklepu z informacją, że nasz sprzęt nie działa może czasem nie wystarczyć. Dobrze jest wiedzieć o kilku podstawowych rzeczach, o których należy pamiętać podczas reklamowania towaru niezgodnego z umową. »

Co zawrzeć w reklamacji usługi turystycznej

Aktualizacja: 12.07.2011

Wykupując wycieczkę w biurze podróży klient powinien mieć świadomość, że jest chroniony prawem w przypadku jej nie wykonania zgodnie z umową. W przypadku naruszenia postanowień umowy, gdy usługa turystyczna została wykonana w sposób nienależyty albo w ogóle niewykonana konsument ma prawo złożyć reklamacje. »

Reklamacja przelewu bankowego

Aktualizacja: 12.07.2011

W banku dokonujemy bardzo dużo czynności. Zawieramy umowy kredytu, umowy o karty płatnicze albo kredytowe, wypłacamy pieniądze albo dokonujemy płatności na inny rachunek. Co zrobić jeśli damy do realizacji przelew i nie dotrze on na rachunek adresata we właściwym terminie? Jeżeli bank nie wywiąże się z umowy to możemy składać reklamacje. Oto co powinno się w niej znajdować. »

Jak napisać reklamację na usługę pralni chemicznej

Aktualizacja: 12.07.2011

Często korzystamy usług pralni i pewnie niejednokrotnie zdarzyło się nam, że garnitur czy sukienka, które oddaliśmy do czyszczenia nie wracały do nas w stanie idealnym. Nie dość, że plamy nie zostały wyprane to jeszcze pojawiły się nowe. W takiej sytuacji mamy prawo złożyć reklamacje. Jednak nie każda pralnia posiada własny druk. »

Co powinno znajdować się w reklamacji przesyłki pocztowej

Aktualizacja: 12.07.2011

Jedną z powszechniejszych usług pocztowych jest nadawanie tzw. przesyłki rejestrowanej, czyli przesyłki nadanej za pokwitowaniem oraz doręczonej za pokwitowaniem odbioru. Może się zdarzyć tak, że przesyłka nie zostanie doręczona adresatowi w terminie albo została uszkodzona. Konsument może wtedy złożyć reklamacje. Konieczne jest jednak uwzględnienie w niej pewnych informacji. »

Co powinna zawierać reklamacja usługi telekomunikacyjnej

Aktualizacja: 12.07.2011

Jeżeli operator telekomunikacyjny nie wykonał usługi albo wykonał ją w sposób nienależyty, to można złożyć do niego reklamacje. Pismo reklamacyjne może być złożone zarówno pisemnie, ustnie do protokołu, jak i telefonicznie do biura obsługi klienta albo w formie elektronicznej. »

HITY INFORU

TERMINARZ

SIE20
TydzieńPWŚCPSN
3128293031123
3245678910
3311121314151617
3418192021222324
3525262728293031

Narzędzia

Eksperci infor.pl

BGST Radcowie Prawni Borek, Gajda, Tołwiński Spółka partnerska

BGST Radcowie Prawni Borek, Gajda, Tołwiński Spółka partnerska to kancelaria radców prawnych specjalizująca się w obsłudze prawnej spraw z zakresu szeroko pojmowanej własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskiego, własności przemysłowej, a także zagadnień dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie (nowe media).

Zostań ekspertem Infor.pl »