| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: odpowiedzialność sprzedawcy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu odpowiedzialność sprzedawcy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące odpowiedzialność sprzedawcy.

Kiedy przedsiębiorca może odmówić sprzedaży towaru lub usługi?

Aktualizacja: 15.02.2012

Przedsiębiorcy, w nadziei na zarobek, tolerują najróżniejsze zachowania klientów. Czasem jednak, gdy zachowanie klienta jest wyjątkowo nieodpowiednie, zdarza im się odmówić takiemu klientowi sprzedaży towaru lub wykonania usługi. Czy wolno im tak robić? »

Pułapki prawne w umowie sprzedaży – cz. 2

Aktualizacja: 02.08.2011

Zawierając umowę sprzedaży powinniśmy mieć świadomość jakie pułapki prawne mogą na nas czyhać. Warto wiedzieć kiedy sprzedawca może ograniczyć swoją odpowiedzialność, a kiedy nie może. »

Czy sprzedawca może odesłać do producenta

Aktualizacja: 17.10.2011

Chciałem zareklamować buty, który rozkleiły mi się po kilku tygodniach używania. Sprzedawca powiedział, że on skarg nie przyjmuje i odesłał mnie do producenta. Czy rzeczywiście muszę szukać producenta? »

Czy można dochodzić od sprzedawcy odszkodowania

Aktualizacja: 14.09.2011

Zakupiony przeze mnie system grzewczy szybko się popsuł. W odpowiedzi sprzedawca obiecał wymienić go na nowy. W międzyczasie jednak z powodu braku ogrzewania poniosłem straty materialne. Przedsiębiorca powiedział, że nie zapłaci odszkodowania bo nie ma takiego obowiązku. »

Czy można reklamować wyroby srebrne

Aktualizacja: 14.07.2011

Kupiłam srebrny zegarek, w którym zepsuło się zapięcie. Złożyłam na niego reklamacje, ale sprzedawca odmówił mi naprawy. Stwierdził, że może wykonać tylko naprawę grzecznościową. Czy to prawda? Czy istnieje jakaś różnica w przypadku wyrobów ze srebra? »

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł partnerski

Eksperci portalu infor.pl

Monika Białobrzewska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »