| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Konsument w UE > Reklamacja do francuskiego banku

Reklamacja do francuskiego banku

Przebywasz we Francji i otworzyłeś w tamtejszym banku rachunek bankowy? Sprawdź co zrobić jeśli po pewnym czasie okaże się, że na koncie na ma środków pieniężnych.

Przykład:

Przed laty założyłam we Francji konto bankowe. Przez parę lat otrzymywałam wyciągi z owego konta. Teraz, kiedy przestałam je otrzymywać, skontaktowałam się z bankiem. Okazuje się, iż zarówno konto jak i pieniądze na nim nie istnieją. Co mam zrobić? Nigdy nie rezygnowałam z tego konta ani nie wypłaciłam z niego środków.

W pierwszej kolejności proszę złożyć pisemną reklamację w banku, w którym miała Pani założone konto. Bank nie miał prawa likwidować rachunku bez dyspozycji z Pani strony. Należy zwrócić się do banku z żądaniem wyjaśnienia sprawy, przy czy konieczne będzie odnalezienie umowy z nim zawartej.

 

Źródło: Europejskie Centrum Konsumenckie

Czytaj także

Narzędzia

POLECANE

KORONAWIRUS TWOJE PRAWA

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

EESTI CONSULTING OÜ

Consulting, doradztwo prawno-podatkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »